Gregory (Logistiek Administratief Medewerker)

Gregory is een manusje van alles in de logistiek. Sinds 2005 heeft hij verschillende functie vervult in de logistiek, voornamelijk als Logistiek Medewerker en Logistiek Administratief Medewerker. Bij toeval werken zijn huidige en vorige werkgevers met zendingen bestaande uit computers en software. Dit sluit goed aan bij zijn opleiding System Ingeneer. Dit was mooi meegenomen, maar Gregory staat er zeker voor open om met goederen uit een andere branche te werken. Hij was met name verantwoordelijk voor het op een correcte wijze verwerken van administratieve werkzaamheden en dit juist invoeren in de benodigde systemen. Bij zijn huidige werkgever leven ze momenteel in onzekerheid, omdat het warehouse naar een andere locatie gaat en niet duidelijk is of alle medewerkers hun baan blijven behouden. Gregory is wel beloofd dat er mogelijkheden voor hem zijn, maar hij wil niet afwachten en de kans grijpen om zich verder te ontwikkelen binnen de logistiek. Vandaar dat hij gezamenlijk met Extra Talent op zoek is naar een uitdaging als Logistiek Administratief Medewerker met meerdere verantwoordelijkheden en waar doorgroeimogelijkheden aanwezig zijn.

Gregory is een goedlachse medewerker die altijd positief blijft in welke situatie dan ook. Hij is punctueel en afspraak is bij hem ook echt afspraak. Verder is hij leergierig en pakt snel dingen op. Zoals hij zelf aangeeft hoef je hem geen twee keer dingen uit te leggen, omdat hij het snel doorheeft. In zijn vrije tijd voetbalt hij graag met zijn zoontje of gaat hij mountainbiken. Dan gaat wel zijn fototoestel mee, want hij maakt graag mooie kiekjes van de natuur. Deze actieve medewerker voelt zich snel thuis bij een organisatie en is zeer collegiaal.

Gregory heeft een opzegtermijn van één maand, maar is in overleg binnen twee weken beschikbaar. Daarnaast heeft hij een opzegtermijn van € 2.300,- bruto per maand. 

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het controleren van inkomende goederen;
  • Verantwoordelijk voor het klantcontact;
  • Het opstellen van schade rapporten;
  • Nauw contact onderhouden met putawayers, orderpickers en dockmedewerkers;
  • Zorg dragen dat de orders van A tot Z verwerkt worden en de juiste producten bij de goede klant terechtkomen;
  • Verantwoordelijk voor bijkomende administratieve werkzaamheden. 

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

42

Woonplaats

Almere

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Spaans uitstekend in woord en geschrift. Engels uitstekend in woord en goed in geschrift. Nederlands goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Sims-wmm, G-docks, interne software en MS Office; Excel, Word en Outlook.