Renate (Customer service desk / assistent planner)

Renate heeft ruim 13 jaar ervaring in de logistieke sector en heeft zich in die tijd binnen veel verschillende gebieden ontwikkeld. Voornamelijk in de rederijenwereld en meer specifiek op het gebied van ‘container control’ is zij bekend met vrijwel alle facetten van het vak. Daarnaast heeft ze veel ervaring met het plannen van alle soorten containers, maar ook met wegtransport en barges. Doordat zij inmiddels meerdere functies binnen de logistiek heeft bekleed, is zij in het bezit van een enorm netwerk wat zij in haar werk goed weet te benutten. Door dat grote netwerk weet Renate precies wat er in de haven gebeurd en bij wie ze moet zijn om iets te regelen op het gebied van transport, kosten- of tijdbesparing et cetera. Vorig jaar is zij begonnen aan een functie als Planner. Omdat deze rol inhoudelijk tegenviel en zij de uitdagingen van de logistieke wereld miste, is zij klaar om terug te keren naar haar ‘thuishonk’. Het liefst in een functie van bijvoorbeeld Logistiek Planner of Expediteur, met veel verantwoordelijkheid en bevoegdheid om haar kennis tot zijn recht te laten komen.

Renate is opgegroeid in de Rotterdamse haven, als kind van een echte havenfamilie. Met de bijpassende Rotterdamse ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit, werkt zij hard en staat zij stevig in haar schoenen. Daarnaast is ze breed inzetbaar, omdat ze veel takken van de sport heeft gedaan. Ze weet wat ze met haar ervaring kan toevoegen in een logistieke organisatie en kan niet wachten dit weer toe te passen.
 
Renate is per direct beschikbaar voor 24 uur per week (meer is in overleg ook bespreekbaar). Zij heeft een salarisindicatie van €2.000,- per maand op basis van 24 uur.

Werkzaamheden

  • Samen met de oprichtster verantwoordelijk voor de wekelijkse planning van verschillende schoonmaakbedrijven die de interieurreiniging van gebouwen verzorgden;
  • Controleren van de uitgevoerde werkzaamheden van de schoonmaakbedrijven; 
  • In geval van drukte de schoonmakers ondersteunen met hun schoonmaakwerkzaamheden op locatie. 

Functie

Customer service desk / assistent planner

Leeftijd

38

Woonplaats

Spijkenisse

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Verschillende ERP-systemen zoals Portbase en Softpak. MS Office; Excel en Word.