Freek (Logistiek Administratief Medewerker)

Freek is een starter in de logistiek met ervaring op de vloer en op het kantoor. September 2018 is hij begonnen bij een handelshuis in de foodsector. Hier is hij, in de functie van Logistiek Administratief Medewerker, verantwoordelijk voor het afhandelen van alle benodigde documentatie. Hij houdt contact met de afdeling productie om diverse transporten aan te melden bij hen logistieke dienstverleners en dit coördineert hij nauwkeurig. Verder verzorgt Freek alle inkoopfacturen, is hij sparringspartner voor de afdeling sales omtrent transport mogelijkheden en regelt hij alle retouren. Freek vindt zijn werk leuk en wilt zich graag verder ontwikkelen binnen de logistiek, maar hij daar heeft hij bij zijn huidige werkgever geen ruimte voor. Hij werkt momenteel 32 uur en er zijn intern geen mogelijkheden om stappen te maken. Dit is voor Freek de reden om, samen met extra talent, op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Zijn voorkeur gaat uit naar startersfunctie waarin hij kan leren van ervaren medewerkers.

Freek is een sympathieke jongeman die positief in het leven staat. Hij legt makkelijk contact met mensen en dit zorgt er voor dat hij zaken geregeld krijgt bij diverse logistieke partijen. Freek denkt na voordat hij iets zegt, hij neemt een beslissingen die gebaseerd is op feiten. Dit zorgt er voor dat Freek achter zijn keuze en beslissingen kan staan. Verder is Freek enorm leergierig en werkt hij Nauwkeurig.

Freek heeft een opzegtermijn van 4 weken en een salaris indicatie van € 2.200,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het opmaken van de logistieke documentatie;
  • Transporten boeken bij diverse logistieke dienstverleners;
  • Contact onderhouden met de afdeling sales omtrent klant wensen;
  • Opstellen en controleren van de inkoopfacturatie;
  • Contact onderhouden met de afdeling productie omtrent de mogelijkheid tot leveringen;
  • Tijdregistratie van het personeel;
  • Chauffeurs aanmelden, docks toewijzen en rit nummers aanmaken;
  • Klanten te woord staan en doorverbinden;
  • Documenten controleren;
  • Documenten archiveren;
  • Administratieve handelingen verrichten;
  • Aansturen van chauffeurs.

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

22

Woonplaats

Roosendaal

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Easyfact, MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)