Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Gabriella (Logistiek Administratief Medewerker)

Gabriella heeft ruim 28 jaar administratieve ervaring. Bij haar huidige werkgever is ze verantwoordelijk voor het in- en uitwegen van alle vrachtwagens en alle bijbehorende administratie. Ze houdt de laad en los lijsten bij, weegt de vrachtwagen, verwerkt alle gegevens in het systeem, verzorgt alle bijbehorende documenten, archiveert laadmonsters en bedient de telefooncentrale. Daarnaast heeft Gabriella bij haar vorige werkgevers facturen opgemaakt, de voorraad bijgehouden, vrachten ingepland, de crediteuren en debiteuren administratie verzorgt en de mestboekhouding bijgehouden. Gabriella is samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe baan, omdat ze de variatie en uitdaging in haar huidige baan mist en zich graag meer wilt richten op de administratieve taken binnen een organisatie. Ze is tussen de 32 en 40 uur beschikbaar. 

 

Gabriella is een gedreven en gezellige dame die secuur en accuraat te werk gaat. Ze is direct in de omgang en houdt daarom ook van korte lijnen binnen een organisatie. Ze is niet bang om in actie te komen en dankzij haar analytisch vermogen signaleert ze snel hindernissen waarop ze dan anticipeert. Gabriella heeft een leergierige houding en bij taken die ze niet eerder gezien heeft, verdiept ze zich hier in. 

 

Gabriella heeft een maand opzegtermijn en een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand op basis van fulltime dienstverband.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het in- en uitwegen van vrachtwagens en alle bijbehorende administratie; 
  • Bijhouden van voorraadlijsten;
  • Bijhouden van laad en los lijsten;
  • Ontvangen en aanmelden van chauffeurs/wagens in het systeem;
  • Uitprinten van de weegbon en deze verwerkingen in het systeem;
  • In- en uitwegen van vrachtwagens met Uniwin;
  • Verzorgen van bijbehorende documenten, zoals CMR;
  • Archiveren van monsters van de ladingen;
  • Contact opnemen met de kapitein van het schip over de lading;
  • Inboeken van de voorraad van scheepslossingen;
  • Bediening telefooncentrale';
  • Afhandelen van vragen, klachten en bestellingen. 

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

46

Woonplaats

Gorinchem

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands, Engels en Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

AFAS, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)