Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Cas (Customer Service Medewerker)

Cas heeft bijna 4 jaar ervaring als Customer Service Representative. Hier heeft hij ervaring opgedaan met het beantwoorden van klantvragen in 3 verschillende talen, namelijk Nederlands, Engels en Duits. In het verleden heeft Cas 1,5 jaar gewerkt als Logistiek Administratief medewerker. Hier heeft hij pakbonnen, CMR’s en ADR-documenten gecontroleerd en verwerkt. Daarnaast was hij verantwoordelijk voor het ontvangen van klanten en chauffeurs en hen telefonisch te woord staan. Hij werkt nu 4 jaar binnen de bankensector maar merkt dat hij niet helemaal op zijn plek zit. Cas zou graag terugkeren bij zijn oude liefde, de logistiek. Om dit te bereiken heeft Cas, in zijn eigen tijd, de opleiding Planner Wegtransport gevolgd. Hier heeft hij theoretische kennis opgedaan die hem moeten gaan leiden naar een mooie carrière in de logistiek. Deze opleiding heeft hij afgerond met een gemiddelde van 8,6. Cas is klaar is voor de volgende stap in zijn logistieke carrière. Zijn voorkeur gaat uit naar een functie als Customer Service representative of Junior Transportplanner.

Cas is een gezellige jongen die graag hard werkt en de handen uit de mouwen steekt. Hij weet dat er tijd geïnvesteerd moet worden om te komen waar hij wilt zijn. Dit blijkt wel uit het feit dat hij, buiten zijn werk om, de opleiding Wegtransport heeft gevolgd. Cas gaat altijd vol energie aan de slag. Zijn grootste drijfveer is klanten tevreden houden en maken. Een tevreden klant is een klant die terugkeert en waar hij alles van A tot Z voor kan regelen. Verder gaat Cas secuur te werk en brengt hij voor zichzelf structuur aan in de werkzaamheden om het overzicht te behouden. Ook is Cas erg betrokken bij zijn werkgever en collega’s. Een paar uur extra is dus ook geen probleem.

Cas heeft een opzegtermijn van 4 weken en een salarisindicatie van € 2.000,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Zakelijke klanten te woord staan in het Nederlands, Engels en Duits;
  • Telefonische afhandeling van klachten;
  • Administratieve verwerking van klachten en vragen.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

33

Woonplaats

Dordrecht

Salaris

€1.500 tot €2.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels en Duits goed in woord en geschrift. Frans redelijk in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP en Microsoft Office