Lianne (Coördinator / planner)

Lianne heeft haar opleiding hbo Logistics Management in 2019 met een positief resultaat afgerond. Tijdens haar studie is ze fulltime werkzaam geweest als transport coördinator en planner bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van post- en reclame stukken. Hier was ze onder andere verantwoordelijk voor het aannemen, aansturen en inplannen van circa 80 bezorgers. Ook stelde ze routelijsten op en stond ze nauw in contact met de chauffeurs en klanten. Ad hoc problemen op lossen, administratieve taken zoals rittenlijsten controleren, wagenpark onderhoud en het inzetten van chauffeurs op verschillende routes behoorde tot haar dagelijkse taken. Nu Lianne haar studie heeft afgerond en haar vorige werkgever is overgenomen is ze overtallig verklaard en is ze op zoek naar een functie waar ze zich meer kan ontwikkelen. Samen met Extra Talent is ze op zoek naar een functie als logistiek coördinator of transportplanner.

Lianne is een vlotte en communicatief vaardige jongedame, dit blijkt uit het feit dat ze meerdere functies heeft gehad waarin communiceren met verschillende partijen centraal stond, zo was ze verantwoordelijk voor het ad hoc inzetten van andere chauffeurs bij ziekte.  Het verbinden van processen en het optimaliseren hiervan geeft haar veel energie. Zo hield ze zich bij haar vorige werkgever veel bezig met het optimaliseren van logistieke processen zoals? Ze werkt erg accuraat met verschillende software pakketten, hier controleert ze dubbel de in- en uitgaande orders en aanvragen.

Lianne is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.750,- bruto per maand o.b.v. een 40 urige werkweek.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het begeleiden, coördineren en aansturen van 180 werknemers verdeeld over twee grensgebieden;
  • Het inplannen van bezorgers, opstellen van ritlijsten en ook inplannen van routes en invoeren op de tablet;
  • Bewaken van de kwaliteit van de werknemers,
  • Aansturen van 5 coördinatoren,
  • Afhandelen van klachten van klanten en invoeren in het eigen systeem (Excel) van gemiddeld 10 klachten per dag;
  • Contact onderhouden met bezorgers omtrent vertragingen, klachten, vragen, problemen/calamiteiten en retouren;
  • Voeren van sollicitatiegesprekken en het inwerken van nieuwe collega's (gemiddeld 5 keer per week);
  • Voorbereiden van de loonadministratie en doorvoeren naar de manager (extra kosten per werknemer berekenen en afwijkende afspraken);
  • Vragen beantwoorden van collega's omtrent verloning, facturen, boetes, en functioneringsgesprekken.
  • Aanwijzen en indelen van de postsorteerders op tijd, chauffeurs en een indeling maken per wagen.

Functie

Coördinator / planner

Leeftijd

28

Woonplaats

Omgeving Arnhem

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift, Engels goed in woord en geschrift, Duits matig in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Navision, Exact, Microsoft Office; Outlook, Excel, Word, PowerPoint