Inez (Logistiek Administratief Medewerker)

Inez is al 1,5 werkzaam als Administratief Medewerker bij een grote, internationale logistieke dienstverlener. Dit doet zij met veel passie. Inez heeft dagelijks veel contact met 2 grote vaste klanten betreffende inkomende orders en lopende zendingen. Naast de orderverwerking is Inez ook verantwoordelijk voor het reserveren van de juiste carriers en pick-ups en boekt zij de juiste laadmeters in bij externe partijen. Voor iedere zending controleert zij alle documentatie, labels en paklijsten en zorgt zij dat alles gereed staat, zodat het warehouse aan de slag kan gaan. Alles moet snel en goed geregeld worden. Ze schakelt veel met de afdeling Customs voor het opvragen van douanedocumentatie. Door haar ervaring en kennis werkt Inez nu ook de nieuwe medewerkers in. Wegens onzekerheid over haar diensten betreffende de Brexit, is Inez op zoek naar een nieuwe uitdaging met meer vastigheid.  

Inez is een enthousiaste dame die vol trots en passie verteld over haar werk. Ze heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel en werkt daarom erg secuur en volgens afspraak. Inez staat niet graag stil en is erg gedreven. “Elke dag is anders, maar je moet er altijd weer voor de volle 100% voor gaan”. Ze kan goed snel schakelen en mensen op een positieve en empathische manier aansturen. Communicatie is voor haar heel belangrijk. Zowel met haar klanten als haar collega’s. Daarnaast is Inez oplossingsgericht en denkt zij bijvoorbeeld niet in problemen, maar in oplossingen.  

Inez heeft een opzegtermijn van 1 week en heeft een salarisindicatie van €2.300,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.

Werkzaamheden

  • Klantcontact per telefoon of e-mail met 2 grote vaste klanten;
  • Orderverwerking; 
  • Opvragen, controleren en meegeven van documenten zoals labels, paklijsten, douanedocumentatie zoals: T1;
  • Reserveren van de juiste carriers, pick-ups bij vaste partijen;
  • Inboeken van juiste laadmeters bij externe partijen; 
  • Intern schakelen met verschillende afdelingen betreffende de documentatie, orders, lopende zendingen etc.;
  • Inwerken en aansturen van nieuwe medewerkers;
  • Ontvangst en registratie van bezoekers en / of goederen.

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

31

Woonplaats

Regio Roermond

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Pools uitstekend in woord en geschrift; Nederlands, Engels en Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

CRM, MS Office (Word, Excel, Outlook)