Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Joël (Accountmanager)

Joël heeft meerdere jaren ervaring in een commerciële rol. Na 3 jaar van zijn hbo-opleiding is hij vanwege persoonlijke omstandigheden moeten stoppen en is hij op de arbeidsmarkt gestart als Sales Advisor. Door de jaren heeft hij zich ontwikkelt tot Customer Service & Support en is hij momenteel werkzaam bij een producent. Hier is hij verantwoordelijk voor het verwerken van orders, afhandelen van vragen en klachten, maakt hij offertes op en maakt hij beslissingen over de vervoersmethodes. Daarnaast heeft Joël als Accountmanager ervaring met het binnenhalen van nieuwe klanten, beheren van de huidige klanten, opmaken van offertes, verwerken van de orders en met het aansturen van de medewerkers op locatie. Joël heeft de laatste paar jaren meerdere rollen vervuld in de zoektocht naar een uitdagende baan bij een stabiele organisatie. Echter heeft hij deze baan en organisatie nog niet kunnen vinden. Hij is op zoek naar functie als accountmanager waar hij veel vrijheid krijgt, buiten de deur kan werken en zijn commerciële skills kan toepassen.

 

Joël is een sociale en gezellige man die trouw is aan zijn organisatie. Hij heeft een commerciële instelling en ziet kansen waar anderen alleen maar hindernissen zien. Hierdoor is hij constant bezig met het binnenhalen van nieuwe business en met het beheren van de huidige klanten. Hierin kan hij goed prioriteiten stellen en inschatten waar hij zijn volle aandacht eerst op moet focussen. Daarnaast kan Joël goed individueel en in teamverband werken, met als doel een tevreden klant.  

 

Joël is per 1 augustus beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.500,- bruto per maand.   

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor verwerken en afhandelen van orders;
  • Verwerken van orders in het systeem, gemiddeld 40 per dag; 
  • Bij elkaar zoeken van alle benodigde informatie die nodig is voor een order;
  • Afhandelen van klachten en vragen van klanten;
  • Nauw contact onderhouden met interne afdelingen;
  • Opmaken van offertes voor klanten;
  • Beheren van de crediteuren afdeling;
  • Bijwerken van de CRM voor de accountmanagers;
  • Contact onderhouden met klanten over vervoersmogelijkheden;
  • Beslissingen maken over de vervoersmethode van de order. 

Functie

Accountmanager

Leeftijd

39

Woonplaats

Breda

Salaris

€3.500 tot €4.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift. Duits en Frans matig in woord en geschrift.

Computervaardigheden

AX, SAP, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)