sd (Administratief medewerker)

Bodra is een dame met ruim 15 jaar ervaring. Doordat ze op verschillende afdelingen binnen een grote logistieke organisatie heeft gewerkt ontwikkelde ze zichzelf tot allround Logistiek/Supply chain Medewerker. Ze was hier verantwoordelijk voor het verwerken van zowel inkomende als uitgaande orders, het controleren van facturen en paklijsten en het opstellen van rapportages bij defecte producten. Ze is uiterst vaardig in het gebruik van SAP, hier heeft ze collega’s vaak mee ondersteund als er zich problemen binnen SAP voor deden bij het invoeren van orders. Daarnaast heeft ze ervaring opgedaan op de personeelsadministratie. Het controleren van de geklokte uren en het verwerken van de verlofaanvragen behoorde tot haar dagelijkse werkzaamheden. Ook heeft ze ervaringen in het opstellen van Eur1 documenten en het onderhouden van contact met de klanten. Bij haar huidige werkgever is Bodra is nu in de rol van Customer Service Medewerker/Order Entry, waar zij de schakel is tussen de klant en de organisatie. Doordat Bodra op dit moment meer uur maakt dan ze eigenlijk zou willen is zij op zoek naar een nieuwe ondersteunende uitdaging binnen de Logistieke of Supply Chain voor 32 uur in de week.

Bodra is een pietje precies. Door haar secure manier van werken haalt ze snel fouten uit orders en pakbonnen waardoor en klachten van klanten werden voorkomen. Ook is ze empathisch waardoor ze in staat is om een goede band op te bouwen met haar collega’s en kan ze goed in een team kan presteren. Daarnaast is ze enorm leergierig en pakt alles snel op. Ze wil zichzelf blijven ontwikkelen, dit blijkt uit dat ze een deeltijd studie Moderne Bedrijfsadministratie volgt op het moment om haar kennis te verbreden.

Bodra is in overleg beschikbaar en heeft een salaris indicatie van € 2.500,- bruto per maand op basis van 40 uur.

Functie

Administratief medewerker

Leeftijd

40

Woonplaats

sdfdsf

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

sdf

Computervaardigheden

sdf