Martijn (Customer Service Medewerker)

Martijn heeft ondanks zijn leeftijd bijna 20 jaar ervaring in verschillende Customer Service rollen opgedaan, onder andere in de logistiek. Hier was Martijn voor het plannen van transport met externe vervoerders, beheren van de voorraad en het opstellen van CMR, T1- en EX-A documenten. Daarnaast heeft hij logistieke processen verbeterd en transport gecoördineerd. Verder is hij vrijwel zijn gehele loopbaan actief geweest als Customer Service Medewerker binnen verschillende organisaties en heeft hij zich gespecialiseerd als SAP power user. Tijdens meerdere reorganisaties en migraties heeft hij de organisaties bij gestaan in het verplaatsen van Business Units en het verplaatsen, samenvoegen of oprichten van gehele Customer Service afdelingen. Na het afronden van een tijdelijke opdracht heeft Martijn er voor gekozen op reis te gaan, tijd voor zichzelf te nemen en vrijwilligerswerk te doen. Zijn hart ligt nog steeds bij de Customer Service, wat er toe heeft geleid dat hij nu op zoek is naar een nieuwe uitdaging op een internationale Customer Service afdeling.

Martijn is zeer ervaren en internationaal georiënteerd wat blijkt uit de organisaties waar hij heeft gewerkt en de uitdaging die hij Barcelona heeft aangenomen en het feit dat hij naast Nederlands ook de Engelse en Italiaanse taal goed beheerst en zich daarnaast goed kan redden in het Frans, Duits en Spaans. Hiernaast is Martijn iemand met oog voor detail die kalm blijft in hectische situaties en zijn poot weet stijf te houden wanneer nodig. Ook heeft Martijn in brede interesse, dat maakt dat hij in diverse organisaties naast Customer Service functies ook betrokken is geweest bij de planning, logistiek en de verkoop.

Martijn is per direct fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het verplaatsen van het magazijn naar een temp-project;
  • Samenvoegen van meerdere Business Units;
  • Begeleiden van de migratie van de Customer Service afdeling.
  • Ondersteunen van de interne logistieke processen;
  • Verbeteren van de logistieke processen en kwaliteiten;
  • Bewaken van contractconformiteit van de externe vervoerders;
  • Aansturen van de Supply Chain afdeling bij afwezigheid van de leidinggevende.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

36

Woonplaats

Roosendaal

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands, Engels en Italiaans goed in woord en geschrift. Duits, Frans en Spaans voldoende in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, Salesforce, JD, Edwards, Office (Excel, Word, Outlook)