Rosalie (Expediteur)

Rosalie is een dame met ontzettend veel commerciële en logistieke ervaring. Met meer dan tien jaar werkervaring heeft ze zich goed en vakkundig weten te ontwikkelen binnen de transportsector. Haar professionele groei is begonnen bij een grote transporteur waar ze vooral klantcontact onderhield met Franstalige bestaande klanten. Daarnaast was ze continu actief op zoek naar nieuwe klanten. Vijf jaar geleden is Rosalie haar eigen onderneming begonnen binnen de transportsector, waarin haar werkzaamheden bestaan uit het in- en verkopen van internationale vrachten, met alle bijkomende administratieve en commerciële aspecten. Hierin kon Rosalie haar organisatietalent ten volle ontplooien. Rosalie is haar eigen bedrijf langzaam aan het afbouwen, omdat zij terug in loondienst wil en daarbij wil werken in teamverband. Daarbij ambieert zij een functie als Expediteur, waarin zij haar talenkennis op een professionele wijze kan inzetten.

Rosalie is een vlotte, ondernemende dame die graag klaar staat voor iedereen. Dit is onder andere te zien aan haar eigen onderneming en haar behulpzaamheid binnen de organisaties waar zij heeft gewerkt. Zo neemt zij initiatief en zet zich voor 100% in. Daarnaast heeft zij zichzelf ook bewezen met haar eigen onderneming door gemiddeld 400 transporten per jaar weg te zetten. Rosalie beschikt over goed ontwikkelde commerciële vaardigheden waarmee zij uw organisatie versterkt.

Rosalie heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand op basis van 40 uur. 

Werkzaamheden

  • Routeplanning maken voor 4 showroomwagens;
  • Problemen oplossen;
  • Documenten verzorgen, zoals onderandere visums voor chauffeurs;
  • Contact onderhouden met chauffeurs.

Functie

Expediteur

Leeftijd

43

Woonplaats

Regio Asten

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands, Engels, Frans, Litouws goed in woord en geschrift. Russisch en pools redelijk in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Timocom, Easytrans, MS Office (Excel, Word, Outlook)