Bart (Teamleider Customer Service)

Bart heeft Logistiek Management gestudeerd en heeft tijdens zijn stages zeer interessante onderzoeken uitgevoerd en adviezen uitgebracht. Zo heeft hij succesvol een implementatie voorgesteld om twee locaties samen te voegen waarbij de productiecapaciteit met 300 extra uur per jaar is verhoogd. Na zijn hbo-studie Logistiek Management is Bart direct aan de slag gegaan bij een Supply Chain Management organisatie. Al snel kwam zijn huidige werkgever er achter dat Bart meer in zijn mars had. Binnen één jaar is hij doorgegroeid naar Senior Customer Service Employee en sinds 2021 is hij leidinggevende van het team. Op dit moment is hij leidinggevende van de Customer Service bestaande uit vijf medewerkers. Naast de dagelijkse werkzaamheden heeft Bart de focus op het traceren en opzetten van procesverbeteringen binnen het team en account, is hij aanspreekpunt voor escalaties en is hij betrokken bij beslissingen en strategieën met betrekking tot zijn account. Bart is klaar voor een volgende stap in zijn carrière waarbij hij het duurzame aspect binnen een organisatie graag terug ziet. Hij wilt een organisatie naar een hoger niveau tillen door het oppakken en uitvoeren van projecten en/of optimaliseren van processen. Dit kan zowel binnen de Supply Chain als binnen de Logistiek.

Communicatief is Bart erg sterk en weet in hectische situaties de rust te bewaren en daarbij weloverwogen keuzes te maken en prioriteiten te stellen. Hij vindt het belangrijk dat de resultaten concreet zijn en heeft een brede blik op de werkzaamheden die hij uitvoert. Bart is een oprechte man die zich goed weet uit te drukken, dit blijkt uit het feit dat hij zich naast zijn werk inzet als vrijwilliger bij een sportvereniging en daar ook zijn voldoening uithaalt. Bart is naar mijn mening een echte aanwinst voor iedere organisatie.

Bart heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 4.000,- per maand.

Werkzaamheden

Service Delivery Officer
  • Controleren, beheren en stroomlijnen van de orderintake;
  • Communiceren tussen stakeholders, vervoerders, klant, eindklant en eigen management;
  • Inkomende en uitgaande goederen op elkaar afstemmen;
  • Opstellen van de Logistieke Planning;
  • Projectmanagement ondersteuning.
Senior Service Delivery Officer
  • Controleren, beheren en stroomlijnen van de orderintake;
  • Communiceren tussen stakeholders, vervoerders, klant, eindklant en eigen management;
  • Procesontwikkeling;
  • Uitvoeren van analyses;
  • Monitoren werkzaamheden van het team;
  • Eerste aanspreekpunt voor escalaties.
Supervisor Service Delivery
  • Eindverantwoordelijk voor het Service Delivery Team;
  • Toezien om de werkzaamheden naar behoren verlopen;
  • Behouden van goede klant- en stakeholder relaties;
  • Monitoren en beheren van klant specifieke KPI's;
  • Eerste aanspreekpunt voor escalaties;
  • Betrokken bij account-brede beslissingen en strategieën;
  • Procesverbeteringen traceren en opzetten binnen het team en account;
  • Structuur geven aan het team, zodat doelstellingen en verwachtingen worden behaald. 

Functie

Teamleider Customer Service

Leeftijd

28

Woonplaats

Nijmegen

Salaris

€4.000 tot €4.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift, Engels goed in woord en geschrift, Duits matig in woord en geschrift

Computervaardigheden

SAP, Navision, Siemens PLM Software, Microsoft Office: Access, PowerPoint, Word, Outlook, Excel