Samara (Customer Service Medewerker)

Samara is een jongedame met inmiddels bijna drie jaar ervaring in het klantcontact. Zo is ze begonnen op de klantenservice, waar ze alleen contact had met klanten per telefoon. Samara wilde meer afwisseling in haar functie en is daardoor overgestapt naar een functie als Customer Service Medewerker. Binnen deze functie heeft ze veelal vragen beantwoord, klachten afgehandeld en in contact gestaan met vervoerders voor het opvragen van de statussen van pakketjes. Bij binnenkomst van nieuwe collega’s heeft zij ondersteund bij het trainen en opleiden. Afgelopen augustus is de functie van Samara helaas komen te vervallen, omdat de afdeling naar het buitenland is verhuisd. Samara heeft in november en december nog een snuffelstage als Intercedente gedaan, maar is er toch achter gekomen dat haar hart ligt binnen de klantenservice. Daardoor is Samara nu zoekend naar een functie als Customer Service Medewerker.

Samara is een vrolijke jongedame, zo ook in haar klantcontact. Haar doel is om boze klanten met een glimlach op het gezicht te laten ophangen. De feedback die ze vaak van klanten terug kreeg was dan ook dat ze vrolijk van haar werden. Binnen haar werkzaamheden gaat Samara oplossingsgericht te werk. Naar haar collega’s en klanten toe is ze erg behulpzaam en goed in het geven van opbouwende kritiek.

Samara is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.100,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.   

Werkzaamheden

  • Klantcontact per telefoon, chat en mail;
  • Beantwoorden van vragen;
  • Opvragen van informatie bij klanten;
  • Afhandelen van klachten;
  • Contact met vervoerders;
  • Trainen van nieuwe collega's.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

26

Woonplaats

Regio Venlo

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, Genesys, Zendesk en MS Office (Excel, Outlook en Word).