Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Janneke (Customer Service Medewerker)

Janneke heeft ruim 10 jaar ervaring in de logistiek. Hierin heeft ze verschillende functies vervuld, maar is ze voornamelijk werkzaam geweest als Logistiek Administratief Medewerker. Momenteel is ze werkzaam bij een producent, waar ze verantwoordelijk is voor het onderhouden van de apparaten bij haar vaste klanten. Ad hoc kunnen schakelen en een klantvriendelijke houding zijn hierbij erg van belang. Daarnaast heeft ze veel ervaring in de administratie waar ze de chauffeursbalie bemande, de administratie verrichte, contact met klanten onderhield, pakketjes verwerkte en de bezorgroute plande. Het werk dat ze momenteel verricht is ver onder haar niveau en ze zou daarom graag weer aan de slag gaan in een rol zoals Logistiek Administratief Medewerker of Customer Service Medewerker. Het liefst zou ze 32 uur aan de slag gaan, maar het overnemen van werk tijdens vakanties en ziektes vind ze zeker niet erg.

 

Janneke is een sociale vriendelijke vrouw met een klantgerichte houding. Ze helpt anderen zoals ze zelf ook geholpen wilt worden. Door haar leergierige houding blijft ze zich constant verdiepen in nieuwe aspecten van haar werk en is ze erg nieuwsgierig naar dingen die ze nog nooit gedaan heeft. Janneke gaat iedere dag weer accuraat te werk, waardoor er weinig tot geen fouten ontstaan. Het liefst helpt ze anderen met het oplossen van problemen of beantwoorden van vragen.

 

Janneke is 32 tot 40 uur beschikbaar, heeft een opzegtermijn van een maand en ze heeft een salarisindicatie van € 2.200,- bruto op basis van fulltime dienstverband.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het onderhouden van de koffieautomaten;
  • Onderhouden van de koffieautomaten van haar vaste klanten;
  • Bestellingen indienen;
  • Bijvullen van de automaten;
  • Bijhouden van de voorraad via een app;
  • Ad hoc plossen van problemen;
  • Contact onderhouden met vaste klanten;
  • Maken van een eigen efficiënte planning in excel en hiermee 5 dagen aan werk verwerkt in 4 dagen. 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

60

Woonplaats

Roosendaal

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels voldoende in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office (Word, Excel, PowerPoint).