Yesper (Customer Service Medewerker)

Yesper is al ruim 10 jaar werkzaam in een klant- en servicegerichte rol. Bij zijn huidige werkgever heeft kennis mogen maken met de logistieke sector. Dit heeft hij vanaf het eerste moment ontzettend interessant gevonden. Hij is heel de dag in gesprek met logistieke organisaties en zou nu niets liever willen dan werkzaam te zijn bij één. Na het afronden van de mbo-opleiding ICT Beheer is hij aan de slag gegaan als Systeembeheerder bij een installatie organisatie waar hij ondersteuning verrichte aan de interne medewerkers. Hij beheerde de bedrijfsapplicaties, onderhield de servers, installeerde computers en beantwoorde allerlei technische vragen van medewerkers. Omdat beide partijen andere verwachtingen hadden van de functie is hij voor een korte periode net voor een verhuizing aan de slag gegaan als Magazijnbeheerder bij een groothandel in maritieme producten. Hier was hij verantwoordelijk voor de binnenkomende en uitgaande orders. Hij verwerkte de binnenkomende orders in het magazijn, maakte de uitgaande orders verzendklaar, beheerde de voorraadniveaus, onderhield contact met transporteurs en verrichte administratieve taken. Momenteel is hij werkzaam bij een software organisatie, die de software voor de logistieke sector verzorgt. Hier is hij verantwoordelijk voor ondersteunen van klanten, afhandelen van vragen, verrichten van administratieve taken en voor het informeren van klanten over nieuwe ontwikkelingen of nieuwe pakketten. Yesper mist de uitdaging in zijn huidige functie en is daarom samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging. Zijn voorkeur gaat uit naar een servicegerichte rol van 32 uur, vanwege zijn papa-dag op woensdag.  

 

Yesper is een sociale en vriendelijke man. Als hij zich in een nieuwe situatie bevindt, observeert hij deze situatie eerst van buitenaf, zodat hij correct en accuraat kan handelen. Tegenover zijn omgeving is hij ontzettend behulpzaam, waardoor er een positieve werksfeer ontstaat en hij en gevoel van vertrouwen afgeeft aan anderen. Daarnaast is hij communicatief erg vaardig en zoekt hij graag knelpunten tot in de puntjes uit zodat hij deze kan verhelpen en voorkomen voor de volgende keer.

 

Yesper is 32 uur beschikbaar, heeft een opzegtermijn van een maand en hij heeft een salarisindicatie van € 2.200,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen en klachten van klanten;
  • Beantwoorden van vragen met betrekkeing tot eigen software;
  • Oplossen van problemen in de software;
  • Administratief verwerken van alle vragen en oplossingen in de software;
  • Contact onderhouden met klanten;
  • Klanten informeren over de meest nieuwe software;
  • Bijhouden van de e-mailbox en alle overige telefoontjes. 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

32

Woonplaats

Goes

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift. Duits voldoende in woord en matig in geschrift.

Computervaardigheden

Navision, WMS, WinToets, MS Office (Word, PowerPoint, Excel).