Bo (Logistiek Administratief Medewerker)

Bo heeft bijna 4 jaar bij een producent in Roosendaal gewerkt als Administratief Medewerker. Hier was zij verantwoordelijk voor de orderopvolging, de urenregistratie van de werknemers op de werkvloer, het optimaliseren van administratieve processen en ze beheerde alle orders in het systeem. Daarnaast hield ze ook de productieplanning in de gaten om zo eventuele veranderingen hierin te kunnen doorvoeren in het systeem. Momenteel werkt ze bij een makelaarskantoor, maar hier ligt haar passie niet. Die ligt bij een hectische logistieke omgeving, waar er met duidelijke procedures wordt gewerkt en men met elkaar op een open en directe manier communiceert. Bo heeft veel ervaring als administratief medewerker, zo heeft zo ook een website beheert, regelde ze de brochures en advertenties, onderhield ze contact met klanten en was ze de vraagbaak binnen de organisatie. Een veelzijdige werknemer die nu samen met Extra Talent op zoek is naar een nieuwe uitdaging bij een logistieke organisatie als Administratief Medewerker voor maximaal 24 uur.

 

Bo is een zorgzame en gezellige vrouw die graag dingen die ze niet weet of snapt uitzoekt. Hierdoor blijft ze zichzelf contact ontwikkelen en verbeteren. Nieuwe werkzaamheden of begrippen zullen dus niet lang nieuw voor haar blijven, waardoor ze niet alleen zichzelf maar ook haar omgeving en de omgeving helpt ontwikkelen. Daarnaast gaat ze erg secuur en accuraat te werk, waardoor er weinig tot geen fouten te vinden zijn in haar werk. Bo is een vrouw van haar woord en zal er ook alles aan doen om haar beloftes na te komen. Ze is een collega en werknemer waar je op kan vertrouwen.

 

Bo is tussen de 16 en 24 uur beschikbaar, heeft een opzegtermijn van één maand en ze heeft een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand op basis van fulltime dienstverband.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het verrichten van administratieve werkzaamheden;
  • Opmaken van koopovereenkomsten;
  • Contact onderhouden met klanten, makelaars en taxatiebureaus;
  • Beheren van de agenda van het kantoor;
  • Geinteresseerde rondleiden in woningen;
  • Beheren van de website;
  • Verrichten van overige administratieve taken;
  • Archiveren van documenten. 

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

43

Woonplaats

Bergen op Zoom

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels voldoende in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Yesco, Sitemanager Roes, Adobe, Chainware, Realworks, MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)