Imke (Logistiek Administratief Medewerker)

Imke heeft ruim 28 jaar ervaring in de logistiek en is na het afronden van haar mbo-opleiding aan de slag gegaan bij een producent. Hier kwam ze er al gauw achter dat deze drukke hectische en wereld haar op het lijf geschreven is. Bij haar huidige werkgever is ze verantwoordelijk voor alle administratie omtrent de logistiek. Ze verwerkt de orders, controleert de orderlijst, zet de wagens in aan de hand van de orderlijst, maakt Excel rapportages op en ze onderhoudt het contact met klanten en andere partijen. Daarnaast heeft Imke ook ervaring met de crediteuren- en debiteurenbeheer, de facturatie en ze helpt regelmatig collega’s met computerproblemen. Een echt manusje van alles! Vanwege een reorganisatie is Imke op zoek naar een nieuwe uitdaging in de omgeving van Breda waar een prettige sfeer hangt. Haar voorkeur gaat uit naar een functie zoals Logistiek Administratief Medewerkster. Ze is beschikbaar voor 24-32 uur.

 

Imke is een sociale en enthousiaste dame die erg loyaal is naar werkgever en ook nu weer een nieuwe baan zoekt voor een langere tijd. Imke is een open persoon en weet haar mannetje te staan binnen de logistieke wereld. Ze is communicatief erg sterk en wordt ervaren als een fijne gesprekspartner, waardoor mensen zich snel op hun gemak voelen. Daarnaast is Ilse administratief erg sterk en gaat ze secuur en accuraat te werk.

 

Imke is per direct beschikbaar voor 24-32 uur en ze heeft een salarisindicatie van € 2.800,- bruto op basis van fulltime dienstverband

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het verrichten van administratieve werkzaamheden;
  • Verwerken van orders en doorsturen naar de planning;
  • Controleren van de orderlijst nadat de planningafdeling een planning heeft opgemaakt;
  • Meedenken met de planning met betrekking tot het inplannen van transport;
  • Contact onderhouden met de planningafdeling, klanten, chauffeurs en externe vervoerders;
  • Crediteuren- en debiteurenbeheer;
  • Samenwerken met de hoofd van boekhouding;
  • Opmaken, controleren en versturen van facturen;
  • Inzetten van eigen wagen en de wagens van externe vervoerders aan de hand van de planning; 
  • Ondersteunen van de KAM coördinator door bepaalde zaken uit te zoeken en met het opstellen van een chauffeurshandleiding;
  • Beheren van de weegbrug, alle inkomende en uitgaande vrachten wegen en verwerken in het systeem;
  • Gewogen wagens controleren a.d.h.v. rapportages en dit verwerken in de notities;
  • Opmaken van excelrapportages, met daarin bijvoorbeeld draaitabellen met de cijfers van transporturen en verkopen van de producten;
  • Helpen van alle collega's met computerproblemen. 

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

46

Woonplaats

Oosterhout

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels voldoende in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Navision, Word, Powerpoint, Excel (gevorderd).