Roelof (HBO Starter Logistiek)
In 2013 koos Roelof voor de hbo-opleiding Logistiek en Economie. De openingsdag trok in eerste instantie zijn aandacht door de vele carrière mogelijkheden, maar toen hij erachter kwam dat logistiek overal is was hij om. Wat hem het meest fascineerde tijdens zijn studie was de rondleiding door een grote fabriek waar ze auto’s maken. Hij zag toen hoe veel verschillende logistieke processen er waren. Tijdens zijn stages heeft Roelof logistieke processen geoptimaliseerd en heeft hij door gebruik te maken van de LEAN methodiek verbeteringen aangedragen. Na zijn studie is hij in zijn horeca bijbaan doorgegroeid naar kantoor, maar Roelof is erachter gekomen dat hij graag verder wilt in de logistiek doordat dit wereldje hem altijd heeft getrokken. Zijn planningservaring zou hij graag willen toepassen in een nieuwe uitdaging die past bij zijn opleiding. Daarom is hij samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistiek waarbij zijn voorkeur uit gaat naar Logistiek Planner of Expediteur.
Roelof is iemand die duidelijk is in zijn communicatie. Hij denkt graag mee met anderen en is proactief in het doen van voorstellen tot verbeteringen. In zijn huidige baan heeft hij geleerd zelfstandig te werken omdat hij vaak op zichzelf was aangewezen. In een nieuwe baan zoekt hij echter naar een team omdat dit hem toch de meeste energie geeft. Buiten dat om is hij gemotiveerd om zich voortdurend te blijven ontwikkelen en spoort anderen hier ook graag in aan. Buiten werk om is Roelof 3 keer per week te vinden op het voetbalveld en zijn winnersmentaliteit op het veld brengt hij ook graag mee op het werk.
Geef jij Roelof graag de kans om zich te ontwikkelen op logistiek gebied? Hij heeft een maand opzegtermijn en een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.
Werkzaamheden
juli 2017 t/m juni 2018 Uitzendkracht in de horeca en catering
juli 2018 tot op heden Projectmanager Logistiek & Hospitality
- Verantwoordelijk voor een optimale personeelsplanning voor meerdere key accounts;
- Contact onderhouden met de key accounts;
- Het voeren van evaluatiegesprekken met klant en medewerker;
- Zorgen voor een optimale klanttevredenheid;
- Het vergroten van de uren afname door middel van warme sales.
- Aanspreekpunt voor medewerkers;
- Voeren van sollicitatie gesprekken;
- Bijhouden en controleren van de urenregistratie.