Dirk (Administratief Medewerker)

Dirk is als bijbaan naast zijn studie begonnen in de logistiek. Hij begon als Warehousemedewerker, maar toen de leidinggevende wegging werd Dirk gevraagd deze rol te vervullen. Naast het meewerken was hij ook verantwoordelijk voor het aansturen van zo’n 20 fte’s. Hij schakelde veel met de transportplanners en warehouses over de zendingen. Doordat Dirk hier ook nachtdiensten draaide en graag in dagdiensten wilde werken is hij aan de slag gegaan als Operartions Supervisor bij zijn huidige werkgever. Hier is hij voor 1 vaste klant verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden. Hij stuurt hierin 3 fte’s aan, onderhoudt het klantcontact, woont meetings bij met klanten en management en zorgt voor een juiste afhandeling van alle administratie zoals facturen, douanedocumenten, orderverwerking etc. Doordat hij bij zijn huidige werkgever gebrek aan uitdaging mist en hij meer in zijn mars heeft, is hij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Teamleider of Customer Service Medewerker.

Dirk is een vriendelijke, sociale jongen die niet vies is van hard werken. Hij is in staat andere te motiveren en hij vindt het om die reden ook erg leuk om leiding te geven aan een groep. Dirk is duidelijk in zijn communicatie, wat fijn werkt in het contact met klanten. Tevens is Dirk nauwkeurig en werkt hij gestructureerd. Dirk is een persoon die graag in teamverband werkt, maar ook prima zelfstandig aan de slag kan. Doordat hij op dit moment in een brede functie zit waar hij verantwoordelijk is voor zowel het aansturen van personeel als administratieve werkzaamheden is hij breed inzetbaar. Hij zou ook graag aan de slag gaan in een andere functie dan die hij nu uitoefent.

Dirk heeft een opzegtermijn van 1 maand en heeft een salarisindicatie van € 2.400,- per maand op basis van 40 uur per week.

Werkzaamheden

  • Eerste aanspreekpunt van 3 vaste klanten;
  • Onderhouden van het klantcontact voor deze klanten;
  • Inkomende e-mail beantwoorden en prioriteiten stellen;
  • Orders invoeren in het systeem;
  • Verantwoordelijk voor het aansturen van 3 fte’s;
  • Verwerken van facturen;
  • Opvragen, controleren en vrijgeven van douanedocumenten zoals; EUR1, EX-A, T1;
  • Rapporteren aan zijn leidinggevende;
  • Ontvangen van klanten op de vestiging;
  • Bijwonen van interne meeting en meetings met klanten.

Functie

Administratief Medewerker

Leeftijd

24

Woonplaats

Venlo

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift; Duits matig in woord en geschrift.

Computervaardigheden

CMS, WMS, MS Office (Word, Excel, Outlook)