Daphne (Logistiek Administratief Medewerker)

Deborah heeft ruim 8 jaar ervaring in de logistiek in een warehouse omgeving. Na gestopt te zijn met haar mbo-opleiding is ze begonnen met werken bij een grote logistieke dienstverlener. Haar werkgever kwam er al gauw achter dat ze meer in haar mars had en heeft haar laten doorgroeien tot Warehouse Senior Operative. Bij haar vorige werkgever was ze verantwoordelijk voor het inboeken van alle orders, inplannen van containers op binnenvaartschepen, opmaken van transportdocumenten en voor het contact onderhouden met klanten en externe relaties zoals de haven. Daarnaast heeft Deborah ervaring met het aansturen van 54 fte, opmaken van werkroosters, analyseren van interne processen, aandragen van verbeteringen voor deze interne processen, verrichten van administratieve taken en met het contact onderhouden met klanten en interne afdelingen. Vanuit haar werkgevers heeft Deborah zich door de jaren heen door middel van cursussen en opleidingen mogen ontwikkelen. Zo heeft ze in 2014 een 5S cursus behaald die ze daarna toe heeft kunnen passen bij het compleet inrichten van een nieuw warehouse. Om haar kennis en werkveld te verbreden is ze zich gaan verdiepen in de ICT branche door middel van cursussen. Haar voorkeur gaat uit naar een administratieve functie bij een internationale organisatie.

 

Deborah is sociale en enthousiaste dame die vindt dat je jezelf altijd moet blijven ontwikkelen. Met al deze kennis die je opdoet via cursussen, opleidingen en werkervaring, kan je des te meer een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de organisatie. In deze logistieke wereld staat Deborah haar mannetje en weet ze met haar probleemoplossend denkvermogen indruk te maken op de meest ervaren werknemers. Daarnaast is ze communicatief erg sterk en zoekt ze altijd naar een middenweg om zo veel mogelijk mensen tevreden te houden. Mocht dit geen optie zijn, weet ze ook harde beslissingen te maken die het beste zijn voor de organisatie.

 

Deborah is per direct beschikbaar en ze heeft een salarisindicatie van € 2.400,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het plannen van de binnenvaartschepen;
  • Inboeken van orders in het systeem; 
  • Inplannen van containers op binnenvaartschepen;
  • Verzorgen van alle benodigde transportdocumenten om het transport mogelijk te maken;
  • Controleren van inboeklijsten;
  • Telefonisch te woord staan van klanten en schippers;
  • Contact onderhouden met havens en rederijen; 
  • Inplannen van afspraken om te mogen laden en lossen op bepaalde locaties. 

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

31

Woonplaats

Breda

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, Oracle, Ortec, Filemaker, Modality, Ableton, HTML, CSS, JavaScript, MS Office.