Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Saskia (Customer Service Medewerker)

Saskia heeft ruim 25 jaar ervaring in een servicegerichte rol bij dezelfde logistieke onderneming. Ze is na het afronden van haar mavo de logistiek ingerold, hier kwam ze er al gauw achter dat deze hectische omgeving haar op het lijf is geschreven. En zelfs na 25 jaar in het vak, ziet ze zichzelf niks liever doen, dan het vervullen van een servicegerichte rol in de logistiek. Door de jaren heen heeft ze verschillende rollen vervuld. Zo is ze ooit begonnen als Logistics Assistent waar ze alle zendingen verwerkte en inboekte. Ze heeft ervaring met het contact onderhouden met vervoerders en klanten, opmaken van verschillende transportdocumenten, aansturen van 6fte, implementeren van nieuwe systemen en met het verrichten van overige administratieve werkzaamheden. Daarnaast heeft ze ook in haar vrije tijd een draaiboek opgemaakt over de mogelijke aanpassingen die moeten gebeuren als de Brexit door gaat en heeft ze geholpen met het implementeren van nieuwe vervoerders in het huidige systeem. Vanwege een reorganisatie is Saskia op zoek naar een nieuwe uitdaging, haar voorkeur gaat uit naar een rol zoals Customer Service Medewerker of Logistiek Coördinator. Ze is beschikbaar voor 32 uur in de week.

 

Saskia is een gezellige en enthousiaste vrouw met een passie voor de logistiek. Door de manier waarop ze met passie over haar vak spreekt, weet ze ook haar omgeving te enthousiasmeren. Dit heeft een erg positief effect op haar omgeving. In het contact met anderen weet ze haar gesprekspartner op hun gemak te stellen, waardoor ze dingen geregeld krijgt die anderen niet voor elkaar krijgen. Daarnaast is Saskia graag bezig het onderzoeken van processen, zodat ze de kink in de kabel kan ontdekken en dit kan aanpakken.

 

Saskia is per direct beschikbaar voor 32 uur in de week en ze heeft een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand op basis van fulltime dienstverband. Deze indicatie is bespreekbaar.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het orderproces van A tot Z;
  • Opmaken van een draaiboek over de processen die tijdens de Brexit moeten veranderen en hoe dit aangepast moet worden; 
  • Verwerken van klantorders Benelux, Nordic, Zwitserland, Oostenrijk en West-Europa;
  • Opmaken van transport en douane documenten;
  • Afhandelen van vragen en klachten van klanten;
  • Verwerken van garantieclaims;
  • Aanmaken van creditnota's;
  • Nakijken van backorders en klanten informeren of producten nog beschikbaar zijn. 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

46

Woonplaats

Gorinchem

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Trax, IFS, Softpak, MS Office (Word, Excel, Powerpoint).