Michiel (Customer Service Medewerker)

Michiel is een ervaren man binnen de logistiek en heeft in deze branche veelal klantgerichte functies mogen vervullen. Zo heeft 6,5 jaar bij zijn voorlaatste werkgever gewerkt, waarbij hij zich voornamelijk bezighield met het onderhouden van het contact met de klant en de verwerking en afhandeling van orders. Daarnaast regelde hij het transport en de benodige documenten om het allemaal soepel te laten verlopen. Momenteel werkt hij bij een logistiek dienstverlener waar hij werkzaam is als Customer Support Express Officer waar hij zich bezighoudt met het aannemen en afhandelen van orders en daarbij nauw in contact staat met de klant. Dit zijn dan ook de dingen waar Michiel erg sterk in is! Michiel is momenteel op zoek naar een nieuwe uitdaging waar hij veelal bezig mag zijn met klantcontact en administratie.

Michiel is een sociale man die communicatief sterk is en bovendien altijd in oplossingen denkt. Naar collega's is hij heel behulpzaam; collegiaal en proactief kun je hem zeker noemen. Als zijn eigen werk af is, zal hij dan ook altijd aan collega's vragen of hij kan helpen. Daarnaast leert hij vrij snel en houdt hij ervan om uitgedaagd te worden. Ook zijn mensenkennis is niet mis, hij weet anderen vaak goed in te schatten, wat natuurlijk goed van pas komt in de customer service. Hij is goed in wat hij doet, vandaar dat hij nog altijd bericht krijgt van zijn vorige werkgever of hij toch niet terug wil komen. Dat zegt toch wel veel over zijn kwaliteiten.

Michiel heeft een opzegtermijn van een maand, is fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.

Werkzaamheden

  • Onderhouden van contact met de klant, telefonisch en per mail;
  • Aannemen en afhandelen van expresszendingen;
  • Inboeken van orders die binnenkomen en het controleren of deze correct verzonden worden;
  • Aanmelden van zendingen bij de vervoerders;
  • Opmaken van de benodige (douane)documenten, zoals EX-A;
  • Informeren van de klant bij calamiteiten;
  • Oplossen van onregelmatigheden en afhandelen van klachten;
  • Onderzoeken van de vragen vanuit de klanten;
  • Factureren van de expreszendingen en zorg dragen voor de track en tracing.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

41

Woonplaats

Eindhoven

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, MS Office (Word, Excel, Outlook)