Stijn (Customer Service medewerker)

Stijn heeft meer dan 18 jaar ervaring in de logistiek waarin hij verschillende functies heeft vervuld. Hij is zijn loopbaan begonnen bij defensie als onderofficier in de logistiek, na vier jaar is hij aan de slag gegaan als teamleider warehouse en outbound planner bij een logistiek dienstverlener. Vanuit daar is hij doorgegroeid naar transportplanner en customer service medewerker, hier heeft hij verschillende taken gehad waarin leidinggeven en het schakelen met verschillende afdelingen centraal stond. Hij heeft tijdens zijn werk als teamleider warehouse aan 30 collega’s leiding gegeven en was verantwoordelijk voor het complete proces van inkomende tot uitgaande goederenstromen. Op dit moment is hij werkzaam als customer service medewerker, de energie die hij mist in zijn huidige functie zoekt hij graag terug in de rol van Teamleider Warehouse.

Stijn is een gedreven man met een echte hands on mentaliteit. Hij weet de hoofd van de bijzaken te scheiden waardoor hij goed weet wat er op dat moment moet gebeuren. Hij is een vriendelijke man die zijn doelen duidelijk voor ogen heeft. Zo is hij zeer flexibel ingesteld en heeft hij geen moeite met het werken in verschillende diensten of diensten over te nemen van collega's wanneer dat nodig is. Stijn is door zijn ervaring in het verleden erg communicatief vaardig en weet zijn leidinggevende capaciteiten goed in te zetten bij zijn werknemers, hierdoor creëert hij op snelle termijn veel draagvlak.

Stijn heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 3.400,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Het inboeken van volume orders en transportorders in het TMS (GreenCat) gemiddeld 60-80 orders per week;
  • Opvolgen van orders en doorgeven aan de transportplanners;
  • Opstellen van performance reviews en waar nodig verbetervoorstellen initieren (controleren op de uitvoering en problemen evalueren met de klant)
  • Signaleren van afwijkingen (leveringen te laat, evaluaties met chauffeurs en key accounts);
  • Kostencalculaties maken (gemiddels 5 per week) voor externe chauffers en vrachten;
  • Opvragen van tarieven, offertes uitzetten en onderhandelen met nieuwe klanten;
  • Optreden als ploegleider BHV;

Functie

Customer Service medewerker

Leeftijd

40

Woonplaats

Omgeving Cuijk

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift, Engels en Duits goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

GreenCat, CIS, Quintiq, BaaN, Trimble, SAP, Microsoft Office; Excel, Word, Outlook, PowerPoint