Alissa heeft ruim 10 jaar ervaring in de logistiek. Ze is per ongeluk terecht gekomen in de logistiek, maar zou nu niks anders meer willen. Bij haar huidige werkgever, een logistieke dienstverlener, is ze verantwoordelijk voor het efficiënt laten verlopen van de orderstroom. Ze verwerkt de orders, geeft containers vrij om gelost te worden, verwerkt de orders voor de facturatie, regelt het transport in samenspraak met de planning en ze onderhoudt het contact met klanten en andere partijen. Daarnaast heeft ze ook ervaring met het ondersteunen van de accountmanagers, opmaken van offertes, aanmaken van klanten in SAP, inkopen van materialen en met organiseren van beurzen. Vanwege het faillissement van haar huidige werkgever is Alissa op zoek naar een nieuwe uitdaging. Haar voorkeur gaat uit naar een afwisselende functie als Customer Service Medewerker.
Alissa is een spontane en behulpzame vrouw die zich gemakkelijk kan concentreren tijdens hectische momenten. Ze weet de rust te bewaren, prioriteiten te stellen en zo het werk wat gedaan moet worden af te krijgen. Alissa is communicatief vaardig en toont tijdens haar gesprekken met anderen oprechte interesse in de andere persoon. Dit heeft een positief effect op haar gesprekspartner waardoor ze gemakkelijk dingen voor elkaar krijgt.
Alissa is per direct beschikbaar en ze heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand.