Maggie (Customer Service Medewerker)

Maggie is ruim 3 jaar werkzaam als Customer Service Medewerkster bij een internationale organisatie als toeleverancier in de technologie. In deze rol krijgt zij de taak om gemiddeld 50 zendingen per dag vanuit het warehouse in Nederland te verzenden naar het Verenigd Koninkrijk en Italië. Het is hierbij belangrijk dat ze klantstatussen goed in de gaten houd. Als er een wijziging plaatsvindt moet Maggie dit direct doorgeven aan een van de vervoerders. Dit kan per mail of via de telefoon zijn. Om intern het overzicht te houden, bekijkt ze per klant wat een passende procedure is. Maggie wil een fulltime baan als Customer Service Medewerkster binnen een organisatie met duidelijke groeimogelijkheden en daarom is Maggie samen met Extra Talent op zoek naar een vergelijkbare functie als Customer Service Medewerkster, met een uitgebreider takenpakket.

Maggie kwam 3 jaar geleden terecht in een hecht team waar alles redelijk afgekaderd was. Toch heeft zij ervoor gezorgd dat er werd gekeken naar haar nieuwe ideeën, zoals het aanpassen van de standaard procedures. Maggie werkt geordend, zodat zij ontbrekende gegevens van 3 jaar geleden nog terug kan vinden. Maggie kan een goed luisterend oor bieden, dit blijkt uit het feit dat klanten altijd tevreden de telefoon ophangen. Maggie probeert binnen haar huidige functie de uitdaging op te zoeken, zo heeft ze als enige een adviserende rol bij het aannemen van nieuwe collega’s.

Maggie heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 2.850,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijkheid voor het bijhouden van de statussen van 50 zendingen per dag vanuit het warehouse in Nederland naar het Verenigd Koninkrijk en Italië;
  • Proforma's in orde maken en verzendklaar maken;
  • Het afhandelen van gemiddeld 10 klachten per week;
  • De keuze maken wie de claim moet betalen, dit kan de vervoerder, de klant of intern zin;
  • Het contact onder houden met vervoerders, warehouse, management en export afdeling.

 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

28

Woonplaats

LinkedIn

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

Nobis, Navison, PowerPoint, Social Media, TopDesk, TMS, WMS en MS Office: Word, Excel, Outlook