Tess (Assistent-planner)

Tess is een jongedame die ruim 1,5 jaar ervaring heeft als Assistent Planner bij een afvalbedrijf. Bij haar voormalige werkgever is ze begonnen als Order Entry Medewerkster en na 6 maanden is ze doorgegroeid naar Assistent Planner. Als Assistent Planner was Tess verantwoordelijk voor het inplannen van afvoertransport, portaaltransport en het maken van de vuilniswagenplanning en kraanplanning. Hiervoor was ze verantwoordelijk voor de routeplanning van 20 multiwagens, 11 portaalwagens, 13 vuilniswagens en 2 kraanwagens. Daarnaast had Tess dagelijks telefonisch contact met chauffeurs, afdeling administratie en verkoop betreffende routewijzigingen, prijzen, betalingen en afspraken die gemaakt waren. Als Order Intake medewerker was Tess verantwoordelijk voor het ontvangen van zo'n 200 orders per dag. Deze orders werden vervolgens door Tess ingeboekt in het computersysteem Combitour. Daarnaast was Tess verantwoordelijk voor de urenadministratie van 150 chauffeurs. Omdat haar functie als Assistent Planner is komen te vervallen is Tess per direct op zoek naar een nieuwe uitdaging als Transportplanner.

Tess komt erg enthousiast over en praat vol passie over haar werkzaamheden. Tess houdt ervan om met haar collega's te overleggen en om naar een doel te werken waarvan iedereen uiteindelijk beter van wordt. Daarnaast kijkt ze naar oplossingen en niet naar problemen. Wanneer bijvoorbeeld een wagen kapot is, dan gaat ze eerst kijken of ze wellicht een route kan verschuiven of een andere wagen moet inschakelen. Tess checkt alles eerst alles dubbel voordat ze haar taak afrond. Ze vind het dan ook belangrijk dat alles goed en secuur gebeurd. Tess wil zichzelf blijven ontwikkelen en wil daarom ook graag haar groot rijbewijs behalen in december of januari. 

Tess is per direct fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.350,- per maand.

Werkzaamheden

  • Dagelijks 200 orders telefonisch of via de mail aannemen en inboeken in het computersysteem Combitour;
  • Urenadministratie van 150 chauffeurs bijhouden of ze wel pauze houden en hoeveel uren ze gewerkt hebben;
  • Verantwoordelijk voor het inplannen van het afvoertransport;
  • Dagelijks van de overslag een lijst binnenkrijgen met daarop hoeveel afval er opgehaald moet worden in Doetinchem en Lichtvoorden;
  • 20 multiwagens inplannen per dag;
  • Dagelijks 10 keer externe transporteurs inschakelen voor afvoer van afval;
  • Verantwoordelijk voor het inplannen van het portaaltransport;
  • 11 portaalwagens inplannen per dag voor bouwafval van bedrijven en particulieren;
  • Dagelijks telefonisch contact met 11 chauffeurs van de portaalwagens betreffende spoedaanvragen en route wijzigingen;
  • Verantwoordelijk voor de vuilniswagensplanning;
  • Dagelijks contact onderhouden met klanten betreffende nieuwe vuilnisaanvragen;
  • Dagelijks 100 nieuwe vuilnisaanvragen ontvangen van klanten en deze toevoegen aan de route voor 13 vuilniswagens;
  • 26 chauffeurs dagelijks contacteren betreffende problemen aan de vuilniswagen en routewijzigingen;
  • Verantwoordelijk voor de kraanplanning van 2 kraanwagens;
  • Dagelijks contact onderhouden met interne afdelingen administratie en verkoop betreffende betalingen, prijzen en afspraken die gemaakt zijn met de klant.

Functie

Assistent-planner

Leeftijd

27

Woonplaats

Regio Doetinchem

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands

Computervaardigheden

Combitour, MS Office: Excel, Word, Powerpoint, Outlook