Sjors (Logistiek Administratief Medewerker)

Sjors is een jongeman die zicht erg thuis voelt in de logistiek. Bij zijn vorige werkgever is hij werkzaam geweest als Logistiek Administratief Medewerker, waar hij een breed takenpakket had. Hij was o.a. verantwoordelijk voor: het klaarzetten en inplannen van verladingen voor het wegtransport, het efficiënt wegzetten van transporten bij externe vervoerders, onderhouden van het contact met externe vrieshuizen en de vervoerders, ontvangen de chauffeurs op de vestiging, verwerken van orders en het onderhouden van het klantcontact. Daarnaast maakte hij ook de vracht- en douanedocumenten op zoals; CMR’s, CvO’s, paklijsten, handelsdocumenten en geleidebiljetten en onderhield hij het contact met NVWA. Bij zijn huidige werkgever in hij werkzaam in dezelfde rol, maar hij is hier door het vele klantcontact een stuk minder betrokken bij de logistieke processen. Hij zou om die reden graag een functie uitoefenen als Junior Transportplanner of Junior Expediteur.

Sjors is een rustige jongen die op het begin wat meer de kat uit de boom kijkt, maar daarna zeker loskomt. Hij is direct en duidelijk in zijn communicatie en laat niet over zich heen lopen. Sjors vindt het fijn om in teamverband te werken en te kunnen sparren met collega’s. Hij kan snel schakelen, prioriteiten stellen en in drukke situaties houdt hij het hoofd koel. Tevens is hij ontzettend leergierig. Zo heeft hij op eigen initiatief 2 opleidingen gevolgd om zich verder te ontwikkelen op logistiek gebied en hij is nu ook een cursus Engels aan het volgen. Hij is flexibel en vindt het bijvoorbeeld niet erg om over te werken als het nodig is.

Sjors heeft een opzegtermijn van 1 maand, maar per april 2020 is hij per direct beschikbaar. Daarnaast heeft hij een salarisindicatie van € 2.400,- bruto per maand, op basis van 40 uur per week.  

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het goed laten verlopen van de logistieke proccessen voor 2 vaste klanten;
  • Onderhouden van het klantcontact;
  • Inplannen van containerverladingen;
  • Opvragen en vrijgeven van douanedocumenten en handelsdocumenten; 
  • Contact onderhouden met de vaste vervoerders.

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

28

Woonplaats

regio Cuijk

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift; Engels goed in woord en matig in geschrift.

Computervaardigheden

Oracle, CSB, Imuis, King, ADR, Exact, ILS, MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)