Rens (Customer Service Medewerker)

Rens is een Logistiek Administratief Medewerker met ruim 2 jaar ervaring bij een autoverhuurbedrijf. Hier is hij verantwoordelijk geweest voor alle logistieke administratie van levering van voertuigen tot verwerking van tankbonnen. Hierbij is hij ook verantwoordelijk voor de planning van 30 wagens die voor zowel korte als lange duur worden afgenomen. Om dit goed te kunnen laten verlopen stond Rens in contact met andere vestigingen om eventueel leegstand en te korten op te vangen. Rens heeft bij zijn huidige werkgever intensief contact met klanten die hij te woord staat en verder helpt bij hun wensen. Echter licht zijn interesse minder in de branche waar hij nu werkzaam is waardoor hij nu op zoek is naar een nieuwe uitdaging, waar administratie en klantcontact een onderdeel van zijn.

 

Rens is een klantgerichte jongeman die van aanpakken weet. Hij helpt graag mensen en biedt ze een luisteren oor om ze zo goed en deskundig advies te geven. Hij is daarnaast leergierig aangelegd, als hij eenmaal ergens aan begint wil hij het tot de bodem uitzoeken. Zo heeft hij in de loop der jaren zichzelf verschillende systemen eigen gemaakt. Ook heeft hij in zijn eigen tijd een cursus Audatex gevolgd om bij zijn huidige werkgever alles snel onder de knie te krijgen. Dit alles om klanten zo goed mogelijk te helpen. Daarnaast is hij erg collegiaal ingesteld, hij neemt regelmatig werk over van collega’s als zijn eigen schema dit toe laat.

 

Rens heeft een opzegtermijn van een maand en een salarisindicatie van € 2.200,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het vaststellen van schade aan auto's;
  • Registratie van de schade bijhouden in Qapter, verslag wat er aan gedaan moet worden, wat daar voor nodig is en hoe lang het in beslag gaat nemen;
  • Het opmaken van facturen en contracten voor de klant;
  • Aannemen telefoon en bijhouden van de mailbox met betrekking tot vragen van klanten;
  • Afhandeling van klachten;
  • Het inplannen van afspraken voor schade reparatie met klanten;
  • De voorraad bijhouden van de leen auto's en zorgen dat ze in orde zijn voor de volgende klant;
  • Calculaties maken voor de te verwachten kosten van de reparatie en deze doorzetten naar verzekeraars;
  • Bepalen welke onderdelen er nodig zijn voor de te herstellen schade;
  • Contact onderhouden met leveranciers voor nieuwe onderdelen;
  • Onderdelen bestellen en administratie daar voor bijhouden.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

26

Woonplaats

Bergen op Zoom

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands Goed in woord en geschrift, Engels goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

TAS-tms, MARS, Excel, Qapter, PortoView, MS Office