Rosa (Customer Service Representative)

Rosa heeft ruim 10 jaar ervaring als ‘Customer Service Medewerkster’. Deze functie bestond niet alleen uit het beantwoorden van klanten, order verwerking, plannen van koeriers, maar zij diende ook claims in bij de leverancier en stuurde het product terug naar de vervoerder. Daarnaast beheerde Rosa het in- en uitkloksysteem voor 125 vaste medewerkers verdeeld onder koeriers, magazijn en kantoor medewerkers. Rosa is nu samen met Extra Talent per direct beschikbaar voor een nieuwe uitdaging als Customer Service Medewerkster waarin zij in plaats van 55 uur tussen de 40 à 45 uur gemiddeld per week werkt.
Rosa is een sociale dame die graag in contact staat met klanten. Persoonlijke ontwikkelingen is voor haar erg belangrijk. Zo is ze tijdens haar loopbaan, zelf begonnen aan diverse cursussen telefonische vaardigheden, ervaren customer service medewerker, klantgerichtheid en klantkracht om zich te kunnen verdiepen in haar functie. Dynamiek en afwisseling zijn twee belangrijke punten die ze graag terugziet in haar baan. Door haar communicatieve vaardigheden is Rosa in staat ad-hoc te schakelen in hectische situaties. Ze is een echte teamplayer, die voor haar collega’s zeker een stapje harder zet. Hierdoor kan ze elke dag met een voldaan gevoel naar huis.
Rosa is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.400,- bruto op basis van een 40-urige werkweek.

Werkzaamheden

  • Er komen gemiddeld 200 à 300 orders binnen per dag via het eigen systeem daarna worden de orders doorgestuurd naar de afdeling planning;
  • Het maken van afspraken met klanten om een extra koerier in te plannen;
  • Het eerste aanspreekpunt voor de afdelingen: planning, vaste en externe vervoerder;
  • Het indienen van claims en terug sturen naar vervoerder;
  • Verzorgen van salarisadministratie voor interne medewerkers;
  • Uren-/ en verlofregistratie van de medewerkers verwerken via het eigen systeem;
  • In- en uitkloksysteem beheren voor 125 medewerkers verdeeld onder koerier, magazijn en kantoor medewerkers;
  • Bijzonderheden omtrent de orders na bellen;
  • Orderwijzigingen doorvoeren via eigen systeem;
  • Het aanpassen van verkeerd geleverde artikelen in het eigen systeem;
  • Het volgen van zendingen door eigen systeem;
  • Het aanmaken van labels voor goederen;
  • Ontbrekende of kwijt geraakte monsters uitzoeken bij de koerier of magazijnmedewerkers;
  • Het retourneren van gemiddeld 15 per dag naar locaties zoals; Nederlands, België, Engeland en een klein gedeelte van Frankrijk;
  • Archiveren van klanten dossier;
  • Het bewaken van de voorraad;
  • Klachten afhandelen. .

Functie

Customer Service Representative

Leeftijd

37

Woonplaats

vacature

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift. Frans en Duits matig in woord en voldoende in geschrift.

Computervaardigheden

Track en Trace, MS Office: Word en Excel