Owen (Customer Service Medewerker)

Owen werkt al ruim 26 jaar bij zijn huidige werkgever en is van Teamleider Warehouse doorgegroeid naar Customer Service Agent. Hij heeft een uiteenlopend takenpakket en is vrijwel bij elk verbeteringsproject betrokken gezien hij de organisatie graag naar een hoger niveau wilt tillen. Het klantcontact is internationaal, werkzaamheden zijn breed van het optimaliseren van werkprocessen tot implementeren van systemen. Ook staat Owen in contact met key accounts en leveranciers betreft klachten, calamiteiten en behoud van relaties. Zijn doel is om samen met de klant te groeien wat maakt dat hij nu samen met zijn hoofdklant is gegroeid tot het grootste account. Op dit moment is hij de rechterhand van zijn Teamleider, zo leidt hij de kickoffs in de ochtend, helpt teamleden bij hun ontwikkeling en is hij het aanspreekpunt voor zijn collega’s. Owen is op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin hij zich kan focussen op procesverbeteringen. Dit kan in een leidinggevende rol of een rol als Engineer/Procesverbeteraar.

Owen is een trouwe werknemer die zich voor de volle 100% inzet voor zijn werkgever. Hij is een persoon die alle kansen grijpt om het bedrijf naar een hoger niveau te brengen. Owen is een directe en intelligente man. Hij heeft een berg ervaring opgedaan in verschillende logistieke rollen. Hij is hardwerkend, direct en weet snel knelpunten op te pakken en glad te strijken. Owen is een echte aanpakker en gaat een uitdaging niet uit de weg. Daarnaast is Owen een vrolijke man die humor en hard werken goed weet te combineren op de werkvloer. In zijn vrije tijd geniet Owen van de kleine dingen en volgt hij een cursus theater.

Owen heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 3.300,- bruto per maand op fulltime basis.

Werkzaamheden

  • Adviseren van klanten over de mogelijkheden van zendingen;
  • Nieuwe klanten implementeren;
  • Contactpersoon voor alle afdelingen omtrent specifieke operationele vragen;
  • Afhandeling van claims;
  • Bewaken van SLA en contractuele afspraken;
  • Knelpunten tijdig signaleren en oplossen;
  • Voorbereiden en presenteren van MBR's;
  • Keyuser van het WHS systeem;
  • Processen beschrijven en borgen in het kwaliteitssysteem;
  • Initiëren van Quality Events;
  • Verwerken van CAPA's;
  • Uitvoeren van Risk assessments.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

49

Woonplaats

Nijmegen

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift. Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Word, Excel, Access, PowerPoint