Stijn (Logistiek Coördinator)

Stijn werkt al sinds 1992 binnen de transport/logistiek. Bij zijn voorlaatste werkgever werkte hij 13 jaar, waarvan 6 jaar als Planner en in het laatste jaar als Teamleider Transport. Als Planner plande hij dagelijks 1200 adressen met zijn collega. Dit deed hij met behulp van 18 eigen wagens, een vaste vervoerder en een deel ging mee per post. Zijn ervaring daarvoor, was veelal als Magazijnchef/Teamleider, waarbij hij verantwoordelijk was voor de aansturen van zijn eigen team in, onder andere, het magazijn. Dit heeft hij bij diverse organisaties gedaan, waardoor hij zijn leidinggevende kwaliteiten goed heeft kunnen ontwikkelen. Een leidinggevende rol is echter niet per se wat Stijn nog ambieert. Hij vindt het erg leuk om te schakelen en coördineren tussen/met verschillende partijen. Eind 2019 maakte Stijn de stap naar een andere branche, die uiteindelijk niets voor hem is. Hij is daarom op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de transport/logistiek.

Stijn is een open en directe man, die er niet omheen zal draaien. Hij is duidelijk in zijn communicatie en daarom weet je al snel wat je van hem kunt verwachten. Samenwerking en communicatie gaat hem makkelijk af, maar ook in een zelfstandige functie komt hij goed uit de voeten. Stijn is stressbestendig en rustig, waardoor hij de hectiek van de logistiek goed aankan.

Stijn heeft een opzegtermijn van een maand een heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.      

Werkzaamheden

  • Plannen van de routes (1200 adressen per dag), met behulp van 18 eigen wagens;
  • Uitzetten van zendingen bij een vaste externe vervoerder;
  • Onderhouden van het contact met de chauffeurs;
  • Onderhouden van het contact met de verkopers;
  • Verwerken van alle administratie.

Functie

Logistiek Coördinator

Leeftijd

44

Woonplaats

Tilburg

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Intertour (Smartour), MS Office (Word, Excel, Outlook)