Shay (Warehouse Supervisor)

Shay begon zijn logistieke carrière 17 jaar geleden onder aan de ladder, zoals hij zelf aangeeft. De dynamiek in de logistiek sprak hem aan, wat maakte dat hij al snel doorgroeide naar een Assistent Loods Management functie. In deze 17 jaar heeft hij medewerkers aangestuurd, planningen opgesteld, voorraadbeheer gedaan en werkprocessen geanalyseerd en geoptimaliseerd. In 2010 is hij voor de liefde verhuisd naar het noorden van Holland, waar hij zijn logistieke carrière verder voort zette. Momenteel is hij alweer ruim 9 jaar werkzaam bij zijn huidige werkgever waar hij meerdere keren intern is doorgegroeid. In zijn huidige functie mist hij de dynamiek in het warehouse en daarom zoekt hij samen met Extra Talent naar een nieuwe uitdaging als Warehouse Manager.   

Shay heeft een rustig karakter en is sterk in zijn communicatie. Het meeste energie haalt hij uit een afwisselende baan waar hij continu moet beslissen wat prioriteit heeft. Ad hoc schakelen en het doorhakken van knopen zijn dingen die hij in de afgelopen jaren geleerd heeft en waar hij veel energie uit haalt. Teamwork staat daarnaast ook bij hem voorop. Met zijn alle een bepaald doel halen is namelijk een nóg groter succes. Naast het aansturen op kpi’s vindt Shay het ook belangrijk om een luisterend oor te bieden aan zijn collega’s. Dit toont waardering en maakt dat men harder voor elkaar gaat werken. Naast het werk heeft Shay zich het afgelopen jaar veel bezig gehouden met zijn hbo studie Logistiek Management wat hij in de avonduren deed. Daarnaast spendeert hij ook graag tijd met zijn gezin.

Ben je op zoek naar een loyale medewerker die altijd zijn afspraken na komt? Shay heeft een maand opzegtermijn en een salarisindicatie van € 3.500,- bruto per maand.

Werkzaamheden

2019 - heden: VMI Manager (Vendor Managed Inventory)
  • Verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van warehouse concepten bij klanten op locatie;
  • Analyseren en inventariseren van de huidige situatie;
  • Het vinden van passende Warehouse Oplossingen, dit adviseren en implementeren;
  • Analyse op kosten besparing;
  • Verantwoordelijk voor de uitvoering en monitoring van de implementaties;
  • Genereren en bewaken van logistieke kpi's.
2015-2019: Warehouse Manager
  • Verantwoordelijk voor de uitgifte, opslag en registratie van goederen;
  • Aansturen van de logistieke medewerkers (50fte);
    • Opstellen van de personeelsplanning;
    • Voeren van evaluatie gesprekken;
    • Verzuimmanagement.
  • Accorderen van inkomende nota’s;
  • Bestellingen / Inkoop voorraad t.b.v. de magazijn;
  • Monitoren van de goederen op evt. schades;
  • Uitvoeren en coördineren van jaarlijkse voorraad tellingen;
  • Verantwoordelijk voor een efficiënte magazijn inrichting;
  • Klanten adviseren betreft aandrijftechniek.
2011-2015: Assistent Warehouse Manager
  • Verantwoordelijk voor de uitgifte, opslag en registratie van goederen;
  • Eindcontrole op verzendklare zendingen;
  • Verantwoordelijk voor voorraadcontroles en efficiënte magazijn inrichting;
  • Vrachtbrieven opmaken ( CMR`S, BvA ect.);
  • Aan de hand van klantwensen lagers in en uitbouwen;
  • Op maat snijden van tandriemen;
  • Klanten adviseren betreft aandrijftechniek;
  • Opstellen van de personeelsplanning.

Functie

Warehouse Supervisor

Leeftijd

35

Woonplaats

Haarlem

Salaris

€3.500 tot €4.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Lotus Notes, Lims (AS400), Trade, ERP-software, Ax, Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlo