Yara (Servicemedewerker logistiek)

Na heel wat jaren in de horeca en hotellerie gewerkt te hebben, besloot Yara afgelopen jaar dat zij een andere weg in wilde slaan. Haar vriend werkt al enige tijd in de logistiek, en door zijn verhalen raakte ze enthousiast! Zo is zij terecht gekomen bij een Postbedrijf waar zij zich bezig hield met het inplannen van spoedorders, het contact met chauffeurs en het oplossen van problemen en klachten. Geen dag brengt haar hetzelfde, en dit maakt dat Yara zich graag verder wil ontwikkelen binnen de logistiek. Helaas heeft zij in verband met de coronacrisis geen contractverlenging gehad, waardoor zij zich beschikbaar stelt voor een nieuwe uitdaging binnen de logistiek. Haar interesse gaat uit naar een rol als Logistiek Administratief Medewerker, Customer Service of Logistieke Planning.

Yara staat stevig in haar schoenen en is direct in haar communicatie. Door de dagelijkse problemen van chauffeurs heeft zij geleerd mondig genoeg te zijn en heeft ze er geen problemen mee om iemand aan te spreken. Daarnaast is ze zeer sociaal en past zij zich gemakkelijk aan, aan haar collega’s. Vanuit haar horeca ervaring weet Yara hoe het is om te werken onder een hoge werkdruk. Ze is een doorzetter die haar werk af maakt en tot in de puntjes goed regelt. Dit doet zij het liefst binnen een hecht team.

Yara is vanaf 1 mei beschikbaar voor een nieuwe uitdaging. Daarnaast bedraagt haar salarisindicatie € 2.350,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het monitoren van de ritten; 
  • Inplannen van spoedorders (+/- 10 p/d) rekeninghoudend met de geëiste tijdslots;
  • Aansturen en ondersteunen van de chauffeurs per telefoon;
  • In behandeling nemen van klachten;
    • Uitzoeken, herstellen en terugkoppelen.

Functie

Servicemedewerker logistiek

Leeftijd

28

Woonplaats

Hoorn

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Quintex, Opla, DPA, Salesforce, Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.