Olaf (Transportplanner)

Olaf werkt 3 jaar in binnen de logistieke branche. Hij is begonnen als Platform medewerker en is nu werkzaam in de functie als Teamlead Stockcontroler/Logistics/ Pick&Pack. Waarom Olaf voor de logistieke branche koos. Dit komt omdat hij het geweldig vindt om de logistieke processen zo goed mogelijk te kunnen regelen, organiseren, plannen en iedereen op de juist plek te krijgen. Dit is iedere dag weer een nieuwe uitdaging en hier krijgt hij een kick van! Als Platform medewerker heeft hij zich voornamelijk bezig gehouden met het in- en uitladen van vliegtuigen. Hij wil graag uitgedaagd worden en daarom is hij overgestapt naar zijn huidige werkgever waar hij zich nu voornamelijk bezig houdt met het aansturen van 30 medewerkers. Tevens doet hij de voorraadbeheer en plant de transporten. Wat hij ontzettend leuk vindt, want het uitpuzzelen van het transport geeft hem voldoening. Daarnaast hij zich ook bezig met administratieve werkzaamheden zoals uren registratie en vakantieaanvragen. Olaf werkt nu 3 jaar bij zijn huidige werkgever en omdat er veel taken zijn uitbesteed mist hij de uitdaging. Daarom is hij samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdagende functie als Teamleider Logistiek/ Transportplanning.

Voor Olaf is betrouwbaarheid erg belangrijk. Als je hem een taak geeft maakt hij het af, ook al moet hij er voor overuren draaien. Daarnaast houdt Olaf van hard werken. Olaf maakt er een uitdaging van om minder leuke werkzaamheden om te zetten naar uitdagende werkzaamheden. Hij zorgt er voor dat het gedaan wordt. Doordat de hands on mentaliteit van Olaf direct opviel bij zijn huidige werkgever is hij na 3 maanden doorgegroeid van Logistiek Medewerker naar Teamlead Stockcontroler/Logistics/Pick&Pack. Tot slot geloofd hij in open communicatie en zet zijn communicatie naar het team op een tactische wijze in.


Olaf heeft 1 maand opzegtermijn en zijn salarisindicatie is €2.600,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor leidinggeven aan (5-30 medewerkers):
  • Administratieve werkzaamheden:
  • - Voorraadbeheer 
  • - Bijhouden van het voorraad beheer waar het uitgesteed is:
  • - Vakantie aanvragen en urenregestratie;
  • Functionerings gesprekken 
  • Verantwoordelijk voor de transportplanning 
  • - prijsonderhandeling voor transport
  • Gecontroleerd welke producten bij externe bedrijven langere tijd daar liggen en die terug gehaald. 

Functie

Transportplanner

Leeftijd

27

Woonplaats

Amsterdam

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands, Engels en Duits

Computervaardigheden

Microsoft Word en Microsoft Excel