Ajda (Teamleider Customer Service)

Ajda is een jongedame met een geldig certificaat in Scheepsvaart, Vervoer & Expeditie en 1,5 jaar ervaring als Senior Customer Service Agent binnen een internationale logistieke dienstverlener. In deze functie fungeert ze als aanspreekpunt voor internationale klanten, is ze verantwoordelijk voor het monitoren en optimaliseren van procedures en processen rondom de customer service, het aansturen van 4 FTE, regelen van transporten en het managen van escalaties in samenwerking met de Warehouse- en Customer Logistics Manager. Daarnaast voert Ajda ook controles uit op de factuurregistratie en de tijdigheid, juistheid en volledigheid rondom de (operationele) processen. Echter is Ajda al een langere tijd bezig met de werkzaamheden als Supervisor Customer Service en is er door wisseling binnen het management het een en ander veranderd rondom die functie. Hierdoor is haar rol niet meer zoals het was, wat maakt dat ze op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Bij voorkeur een functie als Logistiek Coördinator of Expediteur.

Ajda is een gedreven en energieke dame met erg een sociaal karakter. Ze weet makkelijk een praatje te maken en doet dit op een enthousiaste en overtuigende manier. Hierdoor weet ze iemand een duidelijk beeld te geven over de stand van zaken en merk je dat ze erg betrokken is. Ajda is doelgericht en stopt niet totdat een doel behaald is, wat maakt dat ze denkt in mogelijkheden en snel kan optreden bij escalaties. 

Ajda heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Aansturen van 4 FTE op de afdeling customer service en het ondersteunen/uitvoeren van operationele activiteiten;
  • Maken van rapportages en voeren van KPI gesprekken;
  • Managen van escalaties in samenwerking met manager contract logistics en warehouse manager;
  • Adviseren van manager contract logistics over technische en operationele vraagstukken;
  • Onderhouden van bestaande en creëren van nieuwe werkinstructies;
  • Monitoren van het juiste gebruik en afronding rondom procedures + optimaliseren van procedures en processen;
  • Verantwoordelijk voor het bijhouden van operationele werkzaamheden, zoals facturatie, douanedocumentatie, meetings etc.;
  • Eerste aanspreekpunt voor internationale klanten;
  • Controleren van tijdigheid, juistheid en volledigheid van processen betreft klanten, warehouse en customer service;
  • Melden en bijsturen van onregelmatigheden;
  • Transporten (veelal luchtvracht) regelen met bijbehorende documentatie;
  • Realiseren van factuurregistratie en controleren van leveranciersfacturen;
  • Behandelen van complexe projecten/processen, zoals implementaties en vernieuwingen.

Functie

Teamleider Customer Service

Leeftijd

28

Woonplaats

Regio Rotterdam

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands, uitstekend in woord en geschrift. Engels, goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office (Word, Outlook, Excel), SAP, AS400, Sharepoint, Unit 4.