Brianne (Customer Service Medewerker)

Brianne heeft ruime ervaring in de nationale en internationale logistieke wereld. Ze is vroeg begonnen in de Customer Service wereld bij verschillende internationale logistieke dienstverleners. Hier is ze onder andere in het beheer van grote Key Accounts, is ze het centrale aanspreekpunt voor haar collega's, werkt ze nieuwe medewerkers in en is ze verantwoordelijk voor de administratieve afhandelingen. Ze staat in contact met leveranciers, klanten, transportplanners en internationale externe partijen. Buiten haar hele takenpakket om zorgt ze voor een optimalisatie van de afdeling, indeling en inzetbaarheid van het juiste personeel en heeft ze meerdere grote Key Accounts in haar beheer. Met haar ruime ervaring in de Customer Service is het tijd voor Brianne om de volgende stap te maken als Teamleider Customer Service.

Brianne is een vrolijke en opgewekte dame. Het communiceren zit in haar bloed en dit is tijdens een gesprek met haar erg te merken, ze luistert erg aandachtig, heeft oor voor de wensen van de klant en weet haarzelf ook erg goed te uiten hierin. Ze is erg klantgericht, zo heeft ze vele spoedorders en vermiste zendingen weer snel opgelost en zorgt ze altijd dat de klant centraal staat en denkt in lijn van het bedrijf in oplossingen. 

Brianne heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 3.500,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Centraal aanspreekpunt voor alle operationele transporten en gerelateerde zaken voor de klanten en leveranciers;
  • Beantwoorden van telefoon, mails en verwerken in het systeem (Bluejay), gemiddeld 150 per dag en 100 weekplanningen per week;
  • Verwerken van klachten, schades en vraagstukken van de dag ervoor, dagstart opstarten aan de collega's en oplossen van complexe vraagstukken intern en extern;
  • Orders handmatig invoeren, aanvragen transportopdrachten, en verzenden van retour orders;
  • Contact met klanten over laad- en lostijden, leveringen, retours, schades, klachten en communicatie met de transportplanners;
  • Leiding geven aan een groep customer service medewerkers, inwerken van nieuw personeel en begeleiden van de werkinstructies;

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

53

Woonplaats

Omgeving Tiel

Salaris

€3.500 tot €4.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift, Duits matig in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Microsoft Office; Excel, PowerPoint, Word, Outlook