Laquicha (Logistiek Administratief Medewerker)

Laquicha heeft 15 jaar ervaring als Administratief Medewerker. Hiervan heeft ze 13 jaar als Logistiek Administratief Medewerker gewerkt. Naast haar uiteenlopende ervaring met administratieve werkzaamheden, heeft zij ook veel in contact gestaan met klanten, vervoerders en leveranciers. Laquicha weet de voorraad te beheren en snel te schakelen wanneer leveringen afwijken. Daarnaast is zij bekend met douanedocumentatie. Sinds augustus woont Laquicha weer in Barendrecht na een aantal jaar op Curaçao te hebben gewoond. Sinds dien heeft ze bij twee organisaties gewerkt waar ze niet goed op haar plek zat. Vanaf januari woont zij in Rotterdam en is zij op zoek naar een leuke uitdaging waar ze voor de lange termijn goed op haar plek zit. Het is voor haar belangrijk dat ze bij een informele organisatie aan de slag kan waar de collega’s op een transparante, directe manier met elkaar communiceren.

Laquicha is op mij overgekomen als een sociale vrouw die makkelijk is in omgang. Ze is direct in haar communicatie en zal altijd eerlijk haar mening geven. Daarnaast gaat ze secuur te werk en zet ze zich graag in voor haar collega’s. ‘We zijn een team. Als het bij jou slecht gaat, gaat het bij mij ook slecht.’ Omdat loyaliteit in haar aard zit, zoekt zij een organisatie waar ze voor lange termijn kan werken.

Laquicha is vanaf 10 janurari beschikbaar voor 40 of 32 uur per week. Haar salarisindicatie is € 2.600,- bruto per maand op basis van fulltime.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het verwerken van orders en het uitvoeren van magazijnwerkzaamheden;
  • Opmaken, aanvullen en doorsturen van inkoopvoorstellen;
  • Verkooporders omzetten naar inkooporders om deze te verwerken en naar de leverancier te sturen;
  • Aanpassen van de workflow;
  • De goederen ontvangen en verzenden in het magazijn;
  • In- en/of uitpakken van artikelen en doorzenden naar de klant of CSV afdeling;
  • Labels opmaken in Cargowatch Shipping en artikelen klaarzetten om te verzenden;
  • In- en afboeken van artikelen;
  • Scannen en registreren van pakbonnen;
  • Opmaken van transferorders;
  • Labels opmaken voor klanten in het portaal of DP;
  • Bijhouden en aanpassen van de voorraad.

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

43

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Papiaments en Spaans uitstekend in woord en geschrift. Nederlands en Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

WMS-systeem, Payroll 4, Quickbooks, MS Office: Excel, Word en PowerPoint.