Rianne (Administratief Medewerker)

Rianne werkt sinds 4 jaar als Administratief Medewerker bij een leverancier van auto-onderdelen. Naast haar verantwoordelijkheden op het gebied van administratie, zoals facturatie en debiteurenbeheer, is Rianne in deze functie verantwoordelijk voor klantcontact. Zo heeft ze ongeveer 100 klanten in haar beheer. Ze onderhoudt met hen contact over facturen, garanties en klachten. Door de jaren heen heeft Rianne een dusdanige ontwikkeling doorgemaakt binnen de organisatie waardoor haar takenpakket is uitgebreid. Zo is het bijvoorbeeld nu haar taak om te controleren of er geen sprake is van discrepanties tussen bedragen zoals vermeld op facturen en daadwerkelijk gestorte bedragen op de rekening. Daarnaast is Rianne verantwoordelijk voor het behandelen van verlofaanvragen van 25 medewerkers. Rianne wil zichzelf graag verder ontwikkelen en is daarom op zoek naar een nieuwe uitdaging als Administratief Medewerker of Customer Service Medewerker.

 

Rianne is een behulpzame vrouw die secuur te werk gaat. Op het moment dat Rianne haar eigen werkzaamheden heeft afgerond, helpt ze haar collega’s bijvoorbeeld met het tellen van de kas. Rianne is bij het uitvoeren van haar werkzaamheden erg secuur. Dit doet ze door de regelgeving en normen van het bedrijf in haar achterhoofd te houden. Daarnaast beschikt ze over een flexibele werkinstelling. Zo is ze bijvoorbeeld ook bereid om, als de nood aan de man komt, te helpen met het klaarzetten van zendingen voor koeriers.

 

Rianne is 32 uur per week beschikbaar, heeft een opzettermijn van één maand en een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand op basis van 40 uur.

Werkzaamheden

  • Ongeveer 100 facturen per week controleren (op naam en adres) en versturen;
  • Contact onderhouden met ongeveer 100 klanten over de volgende zaken:
    • Facturen
    • Retouren
    • Garanties
    • Uitleg over de website
  • Debiteurenbeheer voor ongeveer 100 klanten: monitoren wie al betaald heeft en wat er nog betaald dient te worden;
  • Contact onderhouden met incassobureau en curator indien rekeningen van klanten te lang open blijven staan;
  • Ongeveer 30 inkoopfacturen inboeken: 
    • Artikelnummer controleren;
    • Prijs controleren;
    • Controleren op voorraadverschillen;
    • Aantallen controleren;
    • Manco meldingen achterhalen bij de leverancier indien ze niet gecrediteerd worden.
  • Verlofaanvragen van ongeveer 25 medewerkers behandelen;
  • Controleren of er geen discrepanties zijn tussen bedragen op facturen en daadwerkelijk gestorte bedrag op de rekening;
  • Kosten van de leverancier factureren naar de klant (één keer per maand voor 7 klanten);
  • Bij drukte in het magazijn of winkel ondersteuning bieden:
    • Orderpicking;
    • Zendingen klaarzetten voor koeriers;
    • Kascontroles uitvoeren;
    • Koeriers laten afrekenen;

Functie

Administratief Medewerker

Leeftijd

35

Woonplaats

Vacature

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands

Computervaardigheden

MS Office