Jacqueline (Teamleider Customer Service)

Jacqueline heeft inmiddels al 14 jaar ervaring binnen de logistiek in diverse functies op de klantenserviceafdeling. Zo is zij gestart als klantenservicemedewerker bij een logistiek dienstverlener binnen een divisie welke zich focust op klantbeleving van organisaties. Binnen korte tijd heeft zij intern twee stappen kunnen maken en vervult zij nu de functie van Supervisor Customer Care & Support. In deze rol geeft zij leiding aan de gehele afdeling bestaande uit zo’n 30 medewerkers. Jacqueline is verantwoordelijk voor de optimalisatie van de afdeling gericht op kwaliteit, structuur, productiviteit, communicatie en kosten efficiëntie. Ook dient zij te sturen op verbetering van samenwerking tussen de verschillende afdelingen, waaronder die met het warehouse.
Jacqueline is toe aan vernieuwing. Zij heeft zich flink opgewerkt binnen een en dezelfde organisatie en zou nu graag haar horizon verbreden. Samen met Extra Talent is zij daarom op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de logistiek waarbij zij van waarde kan zijn met haar bestaande kennis en ervaring.

Jacqueline is een ontzettend fijne gesprekspartner en beschikt over uitstekende sociale vaardigheden wat zij in haar leidinggevende functie dagelijks kan toepassen. Verder is zij enorm empathisch en helpt zij graag anderen om zich verder te kunnen ontwikkelen op zakelijk gebied. Middels een helicopterview gaat het haar goed af verbeteringen te implementeren binnen een bedrijfsproces.

Jacqueline heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op basis van een 32-urige werkweek.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het realiseren en borgen van bereikbaarheid, kwaliteit, productiviteit en servicelevels van de gehele afdeling;
  • Zorgdragen voor een goed gecoördineerde, gestructureerde en efficiënte inzet van personeel, ter optimalisatie van de kosten-prestatiebalans;
  • Deelnemen aan het managementoverleg, het analyseren van afdelingscijfers en op basis hiervan zorgen voor een open, constructieve en efficiënte communicatie tussen de afdeling Customer Care & Support en overige afdelingen;
  • Het sturen, begeleiden en coachen van 3 medewerkers in de functie van Team Lead, allen individueel verantwoordelijk voor teams bestaande uit 10 tot 12 medewerkers;
  • Voeren van evaluatiegesprekken en het opstellen van persoonlijke ontwikkelplannen;
  • Het maken van een efficiënte planning op basis van lopende acties van opdrachtgevers en verwachte drukte.
Team Lead Customer Care & Support (augustus 2013 - december 2018)
  • Vanuit bestaande kennis, verantwoordelijk voor het aanbrengen van een nieuwe structuur in de teams op praktische en efficiënte wijze;
  • Het aansturen en begeleiden van 20 tot 30 medewerkers, verantwoordelijk voor het voeren van evaluatiegesprekken en het opstellen van persoonlijke ontwikkelplannen;
  • Analyseren van zowel KPI’s als servicelevels en op basis hiervan verbeterpunten opstellen voor de medewerkers;
  • Geven van telefonische acquisitietrainingen;
  • Het bijwonen van rapportagebesprekingen en maken van contractuele afspraken met de meest belangrijke klanten;
  • Het bedenken en mogen implementeren van een motivatiestrategie voor de medewerkers middels een salestarget.
Customer Care & Support Agent (april 2008 - augustus 2013)
  • Verantwoordelijk voor het telefonisch beantwoorden van klantenservice gerelateerde vragen, uit naam van diverse opdrachtgevers;
  • Het notuleren van de speerpunten van het klantgesprek in het systeem van de opdrachtgever óf het interne systeem van de organisatie;
  • Ad hoc kunnen schakelen bij veelvoorkomende problemen en het kunnen bedenken van een passende oplossing hiervoor;
  • Het mogen bedenken, opzetten en beheren van een nieuw project voor een specifieke klant, waarbij er drukwerk als additionele dienst aangeboden werd;
  • Uitvoeren van overige administratieve werkzaamheden, zoals het factureren van eigen werkzaamheden.

Functie

Teamleider Customer Service

Leeftijd

35

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€3.500 tot €4.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

.

Computervaardigheden

.