Dani (Logistiek Administratief Medewerker)

Dimos heeft inmiddels 3 jaar ervaring in diverse functies binnen de logistiek en supply chain. Zo is hij gestart in de functie van Magazijnmedewerker bij verschillende organisaties en heeft hij kort geleden de stap kunnen maken naar Logistiek Administratief Medewerker. In deze rol is hij voor het eerst bekend geworden met diverse kantoorwerkzaamheden. Van orderverwerking, het onderhouden van contact met externe vervoerders tot aan het nauw samenwerken met collega’s van de import-, export- en douaneafdelingen. Ondanks dat Dimos in zijn geboorteland, Griekenland, geen logistieke opleiding heeft genoten, heeft hij in relatief korte tijd een enorme liefde voor de sector kunnen creëren. Het werk wat hij nu doet geeft hem ontzettend veel energie en motiveert hem om zich hier verder in te ontwikkelen. Bij Dimos zijn huidige werkgever is er een hoog verloop met betrekking tot de medewerkers in het magazijn. Hierdoor komt het er in de praktijk op neer dat Dimos een combinatierol op zich dient te nemen. Dit is niet wat hij ambieert en ook niet waar hij voor aangenomen is. Daarom is hij samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de logistiek waarbij hij met veel plezier zijn basisvaardigheden verder kan en mag ontwikkelen.

Op ons is Dimos overgekomen als een ontzettend vriendelijke en leergierige man die goed voor ogen heeft op welk gebied hij zich verder wilt ontwikkelen. Verder beschikt hij over uitstekende sociale vaardigheden en zal hij zeker een positieve bijdrage kunnen leveren aan de dynamiek binnen een team. Dimos heeft daarnaast een enorm verantwoordelijkheidsgevoel en zal altijd het bedrijfsbelang in de gaten blijven houden.

Dimos heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor een juiste verwerking van binnenkomende orders in het ERP-systeem, rekening houdend met diverse producteigenschappen;
  • Controleren van de afmetingen en het gewicht van de orders en deze, indien onjuist genoteerd, opnieuw wegen, meten en invoeren;
  • Het uitvoeren van productcontroles in de loods ten behoeve van een juiste, administratieve verwerking;
  • Onderhouden van contact met externe vervoerders en overige partijen met betrekking tot een soepel verloop van de planning, telefonisch en per mail;
  • Samenwerken met diverse interne afdelingen zoals de import-, export en douaneafdeling.

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

39

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

.

Computervaardigheden

.