Johan (Logistiek Coördinator)

Johan heeft 31 jaar werkervaring waarvan ruim 20 jaar in de Logistiek. Bij Johan zijn meest recente werkgever heeft hij verschillende functies genoten. In zijn laatste functie was hij verantwoordelijk voor het coördineren van het logistieke proces. Hij hield zich onder andere bezig met planningen maken, vrachtdocumentatie, chauffeursgegevens controleren en controle van geloste goederen. Hij stond tijdens zijn werk in contact met chauffeurs. Ook is Johan werkzaam geweest als in- en outbound planner en als teamleider in het warehouse. Johan had graag bij dit bedrijf willen werken tot aan zijn pensioen. Helaas heeft het bedrijf enkele maanden geleden de deuren gesloten. Dat betekent dat Johan op zoek is naar een nieuwe uitdaging als bijvoorbeeld Logistiek Coördinator.

 

Johan is een hardwerkende man die zijn zaken op orde heeft. Hij pakt werkzaamheden dan ook met beide handen aan en gaat ervoor om kwaliteit te leveren. Hij vindt het leuk om dingen te regelen. Dat is iets wat hij ook goed kan, Johan kan namelijk goed het overzicht bewaren. Ook is hij een echte team-player, daarbij is goede communicatie onderling van belang. Johan zal dan ook altijd eerlijk zijn, je weet wat je aan hem hebt en hij windt er geen doekjes om.

 

Johan heeft een salarisindicatie van € 2.750,- bruto per maand en is per direct beschikbaar.      

Werkzaamheden

Johan heeft verschillende functies genoten bij dit bedrijf. In zijn meest recente functie had hij de volgende taken:
  • Planningen maken zodat chauffeurs konden laden/lossen bij de juiste docks;
  • Rangeerder aansturen;
  • TAPA-code's controleren van chauffeurs, vervolgens toegang verlenen tot het terrein;
  • Hij stond nauw in contact met de security, warehouse betreft aankomst/vertrek chauffeurs;
  • Vrachtdocumentaties en chauffeursgegevens controleren vanuit de planning, vrachtdocumentaties aftekenen en afhandelen;
  • Controleren van geloste goederen.
Van december 2015 tot maart 2017 was zijn functie In- en Outbound Planner, dit bestond uit de volgende taken:
  • Maken van dagelijkse outbound-planning;
  • Opstellen van transport documenten;
  • Afhandeling van transport documenten van nationale en internationale chauffeurs;
  • Contact onderhouden met transporteurs;
  • Bewaken van de cut-off tijden. 
Hij is begonnen als Teamleider Warehouse, dit was van 1 november 2005 tot 30 november 2015. Hier was hij verantwoordelijk voor het volgende:
  • Aansturen van het Warehouse personeel, dit was een team van +/- 8 werknemers;
  • Maken van de personeelsplanning, uren registratie en bewaken KPI's;
  • Controleren van inkomende goederen;
  • Controleren van de voorraad;
  • Hij was betrokken bij projecten, hierbij was zijn taak om de veiligheid in het warehouse te verbeteren. 

Functie

Logistiek Coördinator

Leeftijd

57

Woonplaats

Nijmegen

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift, Engels voldoende in woord en matig in geschrift

Computervaardigheden

Baan, SAP, MS Office 365