Daan (Customer Service Medewerker)

Daan heeft de afgelopen 5 jaar zijn ervaring opgedaan op de Customer Service afdeling bij een Logistiek Dienstverlener. Hier was hij verantwoordelijk voor de complete afhandeling van zijn eigen klantenpakket op het gebied van Reefertrailers, met daarin zo’n 25 klanten. Van het aannemen van de orders, klachtenafhandeling tot het verlenen van nazorg op locatie. Daarnaast heeft hij zich veel beziggehouden met de zendingen omtrent de Brexit en voerde hij controles uit op de in- en uitklaringen. Na 5 jaar is Daan inmiddels toe aan een nieuwe uitdaging. Dit zoekt hij in een nieuwe omgeving, met nieuwe frisse mensen om zich heen. Daan aard het beste in een informele omgeving, waarin iedereen in teamverband voor elkaar klaar staat.

Daan is iemand die altijd zijn klanten op de 1e plek inzet. Zijn oplossend en analyserend vermogen springt hieruit dan ook naar voren. Door zijn inlevingsvermogen probeert hij altijd vanuit de klant zijn positie te denken. Zijn doel is hierin niet alleen zijn klanten aan zichzelf en de organisatie te binden maar ook om te kijken of er eventuele extra business uitgehaald kan worden. Doordat hij nu in een dynamische omgeving zit, heeft hij zich goed ontwikkeld in prioriteiten stellen en gaat hij niet snel gebukt onder stress.

 

Daan heeft een maand opzegtermijn en is daarna fulltime beschikbaar. Hij heeft een salarisindicatie van € 3.300,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  •  

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

30

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

.

Computervaardigheden

.