Nina (Customer Service Medewerker)

Natascha is een dame met enige ervaring in de klantenservice. Natascha is op de klantenservice van een groothandel in tuinmeubelen en sport apparatuur terechtgekomen na een lange loopbaan bij een Nederlandse bank. Natascha was verantwoordelijk voor de afhandeling van orders, zowel telefonisch als per e-mail (B2B en B2C). Ook ontfermde zij zich over het servicegerichte klantcontact. Hier behandelde zij zowel klachten als service met veel empathie. Daarbuiten schakelde zij intern met collega's, servicemonteurs en transporteurs. Om zowel klachten als advies op een passende en klantvriendelijke manier af te handelen. Omdat Natascha de Franse taal uitstekend beheerst, zowel in woord als geschrift, was zij binnen haar afdeling hét aanspreekpunt voor deze contacten.

Door de seizoenschommeling, die de business met zich meebrengt, miste Natascha uitdaging binnen haar functie. Wanneer zij een aanbod ontving van haar oude werkgever is zij hier dan ook voor gegaan. Nu de projecten zijn aflopen is Natascha opzoek naar een nieuwe uitdaging binnen een klantgerichte rol binnen de logistiek.

Natascha is een communicatief vaardige en vriendelijke vrouw. Dankzij haar sociale en behulpzame karakter was zij de persoon die de gecompliceerde problemen bij haar werkgevers verhielp. In haar vrije tijd besteedt ze samen met haar man veel tijd op de schutterij als bestuurslid en secretaris bij verschillende verenigingen. Natascha komt over als een hardwerkende, collegiale en lieve dame. Zij heeft de Harver talent pitch gemaakt met een opmerkelijk hoge score in cognitieve capaciteiten, waarbij in het bijzonder numeriek en logisch redeneren. Uit de persoonlijkheid test komt naar voren dat Natascha een dienstverlenende instelling heeft en een echte teamplayer is.

Natascha is beschikbaar vanaf 14 april voor 32 tot 36 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand op basis van 40 uur.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor de binnenkomende bestellingen, zowel telefonisch als per e-mail (B2B en B2C);
  • Interne communicatie met collega's, servicemonteurs en transporteurs;
  • Contactpersoon Franstalige klanten;
  • Storingen en vragen telefonisch behandelen; 
  • Gecompliceerde klachten telefonisch verhelpen;

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

40

Woonplaats

Omgeving Venlo

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands, Frans en Duits uitstekend in woord en geschrift. Engels in woord en geschrift voldoende.

Computervaardigheden

Microsoft Office