Arjan (Transportplanner)

Arjan is met ruim 20 jaar ervaring in de logistiek en transport een heuse kenner binnen de branche. Met jarenlange ervaring als Charter en ZZP’er heeft hij er in 2010 voor gekozen voor zichzelf te beginnen. Het transportbedrijf, dat uit vier wagens bestond, had drie vaste opdrachtgevers. Hiervoor reden er dagelijks ritten van en door de Benelux. Arjan had een uitgebreid takenpakket. Onder zijn verantwoordelijkheden viel het klantcontact, de opdrachtverstrekking, transportplanning, het aansturen van de chauffeurs én alle administratieve werkzaamheden. Een echte Allrounder kun je wel stellen. Hoewel Arjan Directeur was binnen zijn bedrijf stond hij dicht bij zijn personeel. Er was voor hem altijd ruimte voor het aandragen van verbetering en hij vond het zeer belangrijk dat zijn werknemers met plezier naar hun werk gingen. In 2021 heeft Arjan door privé omstandigheden besloten te stoppen met zijn onderneming. Na deze periode heeft Arjan de overstap naar een grote logistieke organisatie gemaakt. Hier vervult hij de rol van Fleetmanager. Voor zowel de controle van de ladingen als klantcontact is hij verantwoordelijk. Binnen zijn huidige functie is er weinig ruimte deze competenties in praktijk te brengen. Waardoor Arjan nu concreet op zoek is naar een functie binnen een organisatie waar hij zijn kennis en ervaring kan bundelen om zichzelf verder te ontwikkelen.

Arjan is gedreven en weet snel te schakelen. Door zijn brede ervaring binnen de logistiek heeft hij een oog voor proces verbetering. Daarnaast heeft hij hoog verantwoordelijkheidsgevoel en stelt hij het belang van de klant op de eerste plaats. Arjan komt over als een communicatief vaardige man die nadat de kat uit de boom is gekeken standvastig en recht voor zijn raap is. Arjan heeft een echte ‘hands on’ mentaliteit en gaat graag een nieuwe uitdaging aan. Hij werkt graag ergens waar een informele- en open sfeer heerst, waar af en toe kan worden gespard met collega’s.

Arjan heeft een opzegtermijn van een maand en een salarisindicatie van € 3.700,- bruto per maand, op basis van 40 uur per week.

Werkzaamheden

  • Contact en orderverwerking over (contractuele) afspraken met leveranciers of klanten verspreid over de Benelux;
  • Het monitoren van lopende transporten met bijbehorende administratie en dossieropbouw in het systeem;
  • Maken van laad- en losafspraken met klanten en ontvangers;
  • Inval bij onvoorziene omstandigheden;
  • Aanmelden nieuwe boekingen;
  • Ondersteunen bij het transportplannen.

Functie

Transportplanner

Leeftijd

0

Woonplaats

Regio Oss

Salaris

€3.500 tot €4.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift, Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Bluejay, Transx