Britney (Logistiek Administratief Medewerker)

Britney heeft ruim 5 jaar ervaring als Administratief Medewerker. Door de jaren heen heeft zij veel passie ontwikkeld voor het administratieve werkveld. Binnen de organisaties was Britney verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van zowel telefonische als schriftelijke aanvragen, het invoeren en verwerken van de orders, het inboeken van de afspraken, de voorraadadministratie, de resultaten registreren en het contact onderhouden met bestaande klanten. Bij haar laatste werkgever was Britney het eerste aanspreekpunt voor klanten en hield zij zich bezig met diverse baliewerkzaamheden. Tevens was zij verantwoordelijk voor het verzorgen en controleren van de facturatie. Door de verschillende werkzaamheden in deze veelzijdige functie is Britney erachter gekomen dat enkel administratief werk voor haar de voorkeur heeft. Britney is voornamelijk op uitzendbasis werkzaam geweest, hierdoor heeft zij verschillende projecten voor korte duur gehad. Samen met Extra Talent is zij nu op zoek naar een functie als Administratief Medewerker waar zij haar carrière voor langere periode kan voortzetten.

 

Britney is een vrolijke, introverte dame met een professionele houding. Door haar professionaliteit zorgt zij altijd voor een georganiseerde werkplek. Britney is een persoon die graag vooruit denkt. Ze is pro actief en treft altijd de voorbereidingen die nodig zijn, hiermee wilt ze de rust bewaren en hectiek voorkomen. Bovendien is zij zeer servicegericht en betrouwbaar. Daarnaast vindt ze het belangrijk om met collega’s één team te vormen waarbij de juiste werksfeer aanwezig is. Ze is gedreven in haar werk en wilt graag de mogelijkheid om haarzelf binnen haar rol te blijven ontwikkelen.

 

Britney is per direct beschikbaar voor 40 uur per week, met een salarisindicatie van € 2.100,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.

 

Werkzaamheden

  • Baliewerkzaamheden en het ontvangen van klanten;
  • De facturatie verzorgen;
  • Het invoeren en verwerken van orders;
  • De voorraadadministratie bijhouden;
  • Eerste aanspreekpunt klanten op de afdeling;
  • Verantwoordelijk voor het bijhouden van het archief. 

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

31

Woonplaats

Lage Zwaluwe

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

MS Office, Windows, Word, Excel, Outlook, Acces, One-note