Sabine (Customer Service Medewerker)

Met meer dan tien jaar ervaring in verschillende functies binnen de logistiek heeft Sabine een dijk aan kennis opgebouwd. Met een administratieve achtergrond gericht op de logistiek, voelt zij zich dan ook als een vis in het water in bijvoorbeeld de rol van Assistent-Inkoper of als Customer Service Medewerker. Als Assistent-Inkoper heeft zij eerder ruime ervaring opgedaan met het opvragen en aanmaken van offertes, het verwerken van de administratie en het bijhouden van de termijnen. Als Customer Service Medewerker heeft zij juist meer ervaring opgedaan met het van A-Z coördineren van het logistieke proces. Door het verwerken van orders in verschillende ERP-systemen kent zij de systemen SAP, Navision, StarIPS en AS/400 op haar duimpje. Jammer genoeg is zij. Hierdoor staat zij open voor een nieuwe uitdaging in de vorm van een administratieve rol binnen de logistiek.

Sabine is een enthousiaste, opgewekte dame die doordat ze op uitzendbasis heeft gewerkt een wat onrustig cv heeft. Ook hebben persoonlijke tegenslagen, die ze graag in een gesprek toelicht, hieraan bijgedragen. Echter is zij nu op zoek naar een werkgever waar zij langere tijd aan de slag kan gaan. Ook wil zij zich graag nog verder ontwikkelen op logistiek gebied, omdat zij het gevoel heeft dat zij nog lang niet is uitgeleerd. Het is belangrijk voor haar dat zij hiertoe de ruimte krijgt bij haar nieuwe werkgever.

Sabine is 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.800,- bruto per maand op basis van 40 uur. Haar vrije dag is bij voorkeur de maandag of woensdag en de andere dag werkt ze graag thuis.

Werkzaamheden

Verantwoordelijk voor het pro-actief behandelen van klantvragen en het verwerken van de bijbehorende administratie in het systeem;
Invoeren van verkooporders in SAP, alsmede retouren;
Monitoren van het logistieke proces, signaleren van afwijkingen en bijsturen indien nodig;
Afhandelen van klachten en coördineren van de opvolging;
Fungeren als de schakel tussen de klant, de afdeling verkoop-buitendienst en de interne afdelingen wereldwijd;
Behandelen van aanvragen voor tariefspecificaties;
Beheren van de betaalprocessen.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

33

Woonplaats

Dordrecht

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands: Uitstekend. Engels: goed.

Computervaardigheden

Verschillende ERP-systemen waaronder; SAP, Navision, AS/400. Excel, Word, Outlook en Powerpoint.