Thomas (Customer Service Medewerker)

In 2010 is Thomas begonnen met werken als International Service Medewerker. In deze functie verwerkte hij orders, crediteringen en maakte hij planningen voor de magazijnmedewerkers. Daarnaast verzorgde hij het voorraadbeheer en transport door vrachtwagen in te plannen bij externe vervoerders. Op dit moment werkt Thomas als Customer Service Medewerker, waar hij verantwoordelijk is voor de B2B markt. Hij verwerkt bestellingen, beheert de backorders en verwerkt manco- en retour meldingen. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor de speciale order aanvragen. Momenteel heeft Thomas geen doorgroeimogelijkheden waardoor hij op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Thomas vindt het fijn om een eigen klantenbestand te hebben, waarin hij het eerste aanspreekpunt voor de klant kan zijn. Thomas wil zijn kennis graag toepassen in een veelzijdige functie als Customer Service Medewerker of Binnendienst Medewerker.

Thomas is een slimme medewerker, die relatieopbouw en klantbinding hoog in het vaandel heeft staan. Hij houdt van open en transparante communicatie, zoals je ten alle tijden weet wat je aan elkaar hebt. Met deze werkhouding creëert hij wederzijds respect, zowel naar zijn klanten als naar zijn collega’s. Op de werkvloer neemt hij een motiverende rol. Hij vindt het fijn om waardering te krijgen en te geven.

Thomas heeft een salarisindicatie van € 3.300,- per maand en is 40 uur per week beschikbaar. Hij heeft een opzegtermijn van één maand.

Werkzaamheden

HEDEN

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

45

Woonplaats

Utrecht

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels in woord en geschrift

Computervaardigheden

Microsoft Office