Alicia (Warehouse Coordinator)

Alicia kwam 4 jaar geleden voor het eerste in aanraking met de logistiek. Ze begon in een functie als Productiemedewerker. De mentaliteit van de logistiek sprak haar aan en sinds dien wilde zij zich zelf ontwikkelen en groeien binnen de logistiek. Vanwege verhuizing kwam zij bij een nieuw bedrijf in een andere functie te werken als Warehouse Operator. Hier had zij verantwoordelijkheden als het ondersteunen van haar supervisor en stuurde zij een team aan. Zij was het aanspreekpunt en was dagelijks bezig met quality controle. Daarbij hoorde ook het verzorgen van bonnen en labels. Helaas kwam de corona pandemie en verloor zij haar baan. Al vrij snel ging ze aan de slag als Troubleshooter Value Added Services. Naast het oplossen van problemen verzorgde zij dat het systeem up to date was en deed zij dagelijkse controles hierop. Daarbij volgde zij pakketten via een track en trace systeem. Alicia vond het Duits spreken en mailen lastig en besloot voor een Nederlandse organisatie te gaan werken. In haar huidige rol als Warehouse Specialist Inbound heeft zij het erg naar haar zin. Zij verzorgd dat alles volgens plan loopt en schakelt gedurende de dag met verschillende afdelingen. Ze controleert en denkt mee in processen en stuurt hierbij medewerkers aan. Wegens verhuizing zal de reisafstand voor haar te ver zijn en is zij nu beschikbaar in een functie als Logistiek Administratief Medewerker. Ook vindt zij het interessant op oplossingsgericht te werk te gaan en mee te denken met het verbeteren van systemen en processen.
 
Alicia is een vrolijke open jongedame. Zij vind het fijn om in teamverband te werken en vanwege haar sociale persoonlijkheid kan zij goed met mensen omgaan. Ze pakt snel zaken op en is echt een doorzetter. Ook is ze vastberaden en kan zij zelfstandig goed aan de slag. Zij vind het belangrijk dat ze kan door leren en door groeien binnen een bedrijf. 

Alicia heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand op basis van 40 uur.

 

Werkzaamheden

  • Aansturen van medewerkers;
  • Controleren en meedenken zodat alle processen verlopen;
  • Schaleken met de operator / problemen oplossen;
  • Contact via mail;
  • Verzorgen van alle voorwerk voor de planning;
  •  

Functie

Warehouse Coordinator

Leeftijd

23

Woonplaats

Heinsberg

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Pools uitstekend in woord en geschrift, Nederlands, Engels en Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS office, SAP, Oracle