Nicoletta (Customer Service Specialist)
Nicoletta heeft een achtergrond in Customer Care. Toen zij nog in Italië werkzaam was, heeft zij functies vervuld als Balie Medewerker waar zij vele klanten sprak ook per mail en telefoon en waar zij facturen verwerkte. Eenmaal in Nederland werkte zij voor een verzekeringsmaatschappij waar ze op de afdeling Customer Service begon in de rol van Customer Service Medewerker/ Operations Associate. Hier was zij verantwoordelijk voor het te woord staan van verschillende klanten. Die konden terecht bij haar per mail, telefoon en per chat. Zij was verantwoordelijk voor de Italiaans sprekende en Franstalige klanten. Ook maakte ze contracten en verzond ze verschillende documenten. Na 2 jaar kreeg zij een leidinggevende functie en stuurde zij de Customer Service afdeling aan en ondersteunde waar nodig. Ze was eerste aanspreekpunt voor collega’s. Het voeren van beoordeling- en voortgangsgesprekken behoorde hier ook bij. Wegens verhuizing werd de reisafstand te ver en zicht ze een nieuwe uitdaging. Nu is Nicoletta werkzaam als Customer service Specialist. Gedurende de dag houdt zij zich vooral bezig met 2 grote klanten en is zij back-up voor 4 klanten. Het invoeren en opvolgen van orders, douane documenten opstellen, verzenden van documenten en het monitoren van verzendingen komt hier allemaal bij kijken. Nicoletta zoekt een baan met meer uitdaging waar zij zichzelf verder kan ontwikkelen. Dit mag in de vorm van een Customer Service Medewerker of Administratief Medewerker.
Nicoletta is een pientere, rustige dame. Zij is ontzettend behulpzaam naar collega’s en kan op een geduldige manier zaken uitleggen. Door haar werkervaring heeft zij het belang van samenwerken en communiceren geleerd. Zij werkt graag in teamverband maar kan daarin tegen ook zelfstandig goed aan de slag. Systemen pakt ze vrij snel op, zij gaat secuur te werk. Als zij een doel heeft, bijt zij zichzelf erin vast en gaat ze er 100% voor. Ze blijft rustig en lastige situaties en zoekt de beste oplossing voor de klant. Daarbij neemt zij haar verantwoordelijkheid.
Nicoletta heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op basis van 40 uur. Haar voorkeur gaat uit naar 32-36 uur. 40 uur is bespreekbaar.
Nicoletta is een pientere, rustige dame. Zij is ontzettend behulpzaam naar collega’s en kan op een geduldige manier zaken uitleggen. Door haar werkervaring heeft zij het belang van samenwerken en communiceren geleerd. Zij werkt graag in teamverband maar kan daarin tegen ook zelfstandig goed aan de slag. Systemen pakt ze vrij snel op, zij gaat secuur te werk. Als zij een doel heeft, bijt zij zichzelf erin vast en gaat ze er 100% voor. Ze blijft rustig en lastige situaties en zoekt de beste oplossing voor de klant. Daarbij neemt zij haar verantwoordelijkheid.
Nicoletta heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op basis van 40 uur. Haar voorkeur gaat uit naar 32-36 uur. 40 uur is bespreekbaar.
Werkzaamheden
- Verantwoordelijk voor 2 klanten en back-up voor 4 klanten;
- Intensief contact met klanten per mail en telefoon;
- Orders opvolgen;
- Bestellingen in systemen invoeren;
- Documenten opstellen en verzenden;
- Monitoren van verzendingen;
- Contact bij problemen met bezorgers;
- Problemen oplossen en terug koppelen aan klant.