Brandon (Logistiek Coördinator)
Brandon heeft onderhand 2 jaar ervaring in de Logistiek in verschillende functies. Hij is momenteel bij zijn huidige werkgever verantwoordelijk voor het organiseren van transport in heel Europa, gebruikmakend van rail- en wegtransport en zeevracht. Zo regelt hij zelf het transport en opslag voor de binnenkomende- en uitgaande orders en spreekt hij zijn eigen tarieven voor af. Daarnaast verzamelt hij dagelijks documenten zoals: T1, EXA, EUR1, MRN, facturen en maakt hij de rapporten voor de verkoopcijfers van de vestiging. Hiervoor monitort hij dus ook de financiën van onder anderen debiteuren en crediteuren. Als centraal contactpersoon is Brandon verantwoordelijk voor alles wat langs de afdeling logistiek komt. Brandon is momenteel op zoek naar een nieuwe uitdaging waar hij dezelfde verantwoordelijkheden op zich mag nemen. Dit ziet hij zichzelf doen bij een informele organisatie waar de afspraken altijd worden nagekomen.
Brandon komt over als een energieke jongen met veel verantwoordelijkheidsgevoel. Zo is hij graag druk bezig met veel verschillende taken en is hij constant op zoek naar de uitdaging. Omdat hij in een korte tijd veel verantwoordelijkheden op zich heeft kunnen nemen, heeft hij een goed gevoel voor verantwoordelijkheid gekregen.
Brandon heeft een opzegtermijn van 1 maand en is daarna fulltime beschikbaar met een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.
Brandon komt over als een energieke jongen met veel verantwoordelijkheidsgevoel. Zo is hij graag druk bezig met veel verschillende taken en is hij constant op zoek naar de uitdaging. Omdat hij in een korte tijd veel verantwoordelijkheden op zich heeft kunnen nemen, heeft hij een goed gevoel voor verantwoordelijkheid gekregen.
Brandon heeft een opzegtermijn van 1 maand en is daarna fulltime beschikbaar met een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.
Werkzaamheden
- Verantwoordelijk voor het organiseren van transport in heel Europa, gebruikmakend van Rail-, weg- en binnenvaarttransport;
- Contact met klanten, vervoerders, rederijen, douane, tanksopslag, agents en interne afdelingen omtrent lopende zendingen, documentatie, los- en laadtijden, facturaties, douane gerelateerde zaken en tarieven;
- Monitoren van voorraad;
- Het onderhandelen en afspreken van tarieven;
- Het monitoren van financiën;
- Verzamelen van documenten zoals: T1, MRN, EXA, EUR1 en facturen;
- Het opmaken van rapportages over alle zaken rondom afdeling logistiek zoals bijvoorbeeld verkoopcijfers.